Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips og tricks om customisering ønskes...


AutoMats

Anbefalte innlegg

Noen som eier kunnskap om hva jeg eventuelt kan sprøyte, male eller smøre på for å få metalldeler til å se eldre ut uten å ødelegge alt?

Lengter etter en måte å få lakken til å krakelere, finnes det? Har en mistanke at jeg da må borti noen syrer som kun autorisert personale har tilgang til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stålull og svart kaffe?

Søk litt på google. Fant ikke noe særlig i farta, men har lest om en som foreldet metall delene på en bass han bygde ved å bruke stålull og lagt det i et bad med sterk kaffe.

Kaffe og te er det jo mange som bruker til å sette farve, og forelde andre ting.

Har ikke vært så mye borti det her egentlig, men har hatt en fender relic strat med agede metalldeler. Vet ikke hva prosedyren til fender og gibson er, og de vil garantert ikke fortelle deg at gutta betaler 2000$ ekstra for en custom shop les paul, fordi tom murphy har herja med delene og lagt de på kaffe og te etterpå ;)

Hadde vært morro å prøvd dette selv...synd jeg ikke har noen gitarer jeg tør/vil gjøre det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.