Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Classic Vibe tele demo


MAa

Anbefalte innlegg

Hey! Fikk fatt i denne Classic Vibe`en brukt for noen uker siden. Låter og spiller kjempefint, ikke noe must å bytte/oppgradere noe som helst (slik som mange tror).

Og ikke minst så ser den kjempebra ut! 

Her spilt gjennom en Fender G-DEC amp, ingen rør denne gangen ;)

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Låter helt riktig og ser staselig ut. Det er helt utrolig hva Squier får til for nesten ingen penger for tida. Dagens ungdom har det jaggu lettere med billige begynnergitarer enn hva vi hadde på 80- og 90-tallet. Jeg kjøpte sjøl nylig en Squier Vintage Modified Jazzmaster. En Staytrem og en neck shim seinere sitter jeg igjen med et instrument jeg overhodet ikke nøler med å bruke live eller i studio. De to modifikasjonene må man jo som regel gjøre på en AVRI eller en original Jazzmaster også. Pickupene holder i lange baner, som de åpenbart gjør på din Telecaster også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Videoene er private, så får ikke sett dem :/

Ikke kjempeviktig, da jeg har en selv, men likevel. Kan være andre som har samme problem. Uansett knallgitar! Vurderer selv å bytte pickups, men det er kun fordi jeg vil ha noe annerledes, og ikke fordi det er for dårlig! Brukte den på gig i helga, og den leverte som bare det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.