Web Analytics
Jump to content

Classic Vibe tele demo

MAa
 Share

Recommended Posts

Hey! Fikk fatt i denne Classic Vibe`en brukt for noen uker siden. Låter og spiller kjempefint, ikke noe must å bytte/oppgradere noe som helst (slik som mange tror).

Og ikke minst så ser den kjempebra ut! 

Her spilt gjennom en Fender G-DEC amp, ingen rør denne gangen ;)

• Like 6

Gratulerer! Låter helt riktig og ser staselig ut. Det er helt utrolig hva Squier får til for nesten ingen penger for tida. Dagens ungdom har det jaggu lettere med billige begynnergitarer enn hva vi hadde på 80- og 90-tallet. Jeg kjøpte sjøl nylig en Squier Vintage Modified Jazzmaster. En Staytrem og en neck shim seinere sitter jeg igjen med et instrument jeg overhodet ikke nøler med å bruke live eller i studio. De to modifikasjonene må man jo som regel gjøre på en AVRI eller en original Jazzmaster også. Pickupene holder i lange baner, som de åpenbart gjør på din Telecaster også. 

• 3 weeks later...
  • 4 months later...

Videoene er private, så får ikke sett dem :/

Ikke kjempeviktig, da jeg har en selv, men likevel. Kan være andre som har samme problem. Uansett knallgitar! Vurderer selv å bytte pickups, men det er kun fordi jeg vil ha noe annerledes, og ikke fordi det er for dårlig! Brukte den på gig i helga, og den leverte som bare det :)

• Like 1

Sorry, nå er de offentlige :)

Ja, det er en kjempegod gitar. Grunnen til at jeg satte i en humbucker er fordi jeg allerede har flere tele`er med standard oppsett, de original låter helt fint.