Gå til innhold
Miss Buffoon

El-gitarist søkes i Oslo /omegn!

Anbefalte innlegg

Hei, vi et retroinspirert rockeband som er på jakt etter en gitarist som spiller rock, blues, twang, fuzz og med litt skitten lyd, som ikke er redd for å spille soloer , har sceneerfaring og som har tid til å være med å utvikle nye låter.

Vi har vært en del av rockescenen en lang stund og er igang med låter til 3 album. 

Ta gjerne kontakt på : charlotte_costar@hotmail.com for mere info om det virker som noe du kunne tenke deg. 

Endret av Miss Buffoon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? Er det penger å hente? :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den 29. februar 2016 at 17.55, skela skrev:

Hei. Ja, nå har vi funnet noen! Ellers takk om du var interessert?

Den 29. februar 2016 at 17.55, skela skrev:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Thomasamb98
      Hei!
      Skal kjøpe meg ny forsterker, men vet ikke helt hva jeg skal kjøpe... Spiller for det meste punk, rock og noen ganger metall, men er likevel viktig at forsterkeren også har en bra "clean"  Har sett for det meste på Marshall, men også hughes and kettner. Synes H&K ser bra ut, men har ikke noe erfaring med merket. Har sett litt på denne: Skjult innhold - vennligst logg inn . Vil gjerne ha rørforsterker. Tror ikke jeg trenger noe annet enn kombiforsterker, da det er til hjemmebruk. Ser for meg å bruke 6-7k. Noen tips?  

• Av john
      Vi er en gruppe av voksne musiker som spiller bluesrock i banen av Kenny Wayne Shepherd, Govt. Mule og andre artister hvo grooven er beste del av låten. Vi trenger en rimelig god og erfaren bassist til å være komplett.

Vi vil ikke spille for veggene lenge og ønsker å spille ute so snart vi har tre sett klar.

Vi øver, pr idag, på Solihøgda som ligger litt vest for Oslo.

Beklager dårlig staving. Er Amerikansk og jeg synger for dette prosjekt.

John Hartman
      mob: 975 92 561
    • Av simenandreas
      Hei! Jeg tenkte å høre her om det er interesse for å lære og produsere egen musikk. Har en bachelor i lydproduksjon og produsert for ulike artiser de siste årene. Jeg har fokusert mest på pop og edm.
      Her er noen låter jeg har produsert, mikset og mastret;
      Jeg kan gi timer fokusert på musikkproduskjon generelt, eller mer spesifikt rettet mot noe i miksing/masterings prosessen. Jeg holder til i sentrum av Oslo og bruker ProTools som min main DAW. Bruker du en annen daw så kan jeg fint lære bort i den også
      Her er min facebook-side: Skjult innhold - vennligst logg inn
      Rock on! 
    • Av john
      Jeg leter etter et band av modne og seriøse musikere som spiller rock eller blues. Jeg har ca 20 års erfaring med å synge rock, grunge, blues og country og ha en god mengde scenerfaring.

Some example from my time with my last band:
      Skjult innhold - vennligst logg inn
      John Hartman    john.hartman700@gmail.com   975 92 561

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.