Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din high-end gitar! Dyrere, jo bedre.


WelhavenT

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, gjohnsen skrev:

Da er vel den mest kostbare gitaren hittil kåret:D...Jeg er bare BITTELITT misunnelig..hehe...:rolleyes:

Straten har refin kropp, men den er gjort så bra at man så og si ikke ser forskjell på den og en original custom color. Tele`en var helt original (minus refret/plek gjort av Glaser/Nashville) når jeg fikk fatt i den, men har bytta pickuper i den - uten tvil favorittgitaren min! 

Endret av MAa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, ebbe skrev:

Har stratten din ha retro-fitted plekterbrett? - festeskruen mellom midtre og neck pickup er på feil plass.

Kan se at plekterbrettet er fra 63..Vanlig å bytte plekterbrett på den tiden da de var laget av et materiale som vanligvis sprakk opp i skruefestene. Kan du spotte hva som er feil med plekterbrettet på stratten min med 60 kropp og 58 hals? Se tidligere bilde på innlegg..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Gibson fra 50-tallet jeg også.

Hvis det er snakk om originale burster, så har jeg bare sett conversion burster i Norge.

I Sverige er det flere burster i omløp, og de er med på de fleste gitarmessene der.

klassiske svenskeburster er bl.a. den til Janne Shaffer, og den til gitaristen i November.

synd det ikke var flere norske sjømenn som tok med seg noen hjem.............

men det går jo rykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hyrcanian skrev:

Hvis i tilfelle ? Ville du tro jeg namedroppa eller sa noe om det her ?
Selv har jeg flere Gibsons fra '50-tallet.

 

Spurte ikke om navn, spurte bare om du visste om noen og mente da 58/59 burster. At du skulle legge ut adresse og personalia til de som evt hadde noe slik var ikke forventet nei. Litt hissig på labben du @hyrcanian?

Endret av mrwarensemble
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.