Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny forside på Gitarnorge - 10 mars


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Neste steg i utviklingen nå blir å innføre en ny forside på forumet. 

Designet av forsiden ser dere her: http://forum.gitarnorge.no/index.html/articles/

Ønsker primært kun "egenproduserte" artikler, eller Youtubevideoer, eller Soundcloud-filer. Det er en fare for at det kan bli bra.

De artiklene som vi før hadde på forumet har vi tatt vare på - og noe av det vil vi også bruke. Å ha en statisk side uten oppdateringer vil være håpløst - så derfor vil jeg gi tilgang til de som ønsker å bidra med noe etterhvert, eller at vi etter avtale promoterer forumposter med bra innhold til forsiden. 

Endret av Kjell Iver
endret på lenken litt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en god del "tidløse" byggetråder og slikt i DIY- avdelingen som kan brukes. Det er helt klart mange tråder der som fortjener litt oppmerksomhet.
Samtidig er det jo flott om det er lages nye ting som kan legges ut, også. Er vel greit at det er litt utskifting, jeg er sikker på at den blir lite brukt hvis det blir for statisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Den 21.2.2016 at 14.17, CastorFiber skrev:

Det er nok en god del "tidløse" byggetråder og slikt i DIY- avdelingen som kan brukes. Det er helt klart mange tråder der som fortjener litt oppmerksomhet.
Samtidig er det jo flott om det er lages nye ting som kan legges ut, også. Er vel greit at det er litt utskifting, jeg er sikker på at den blir lite brukt hvis det blir for statisk.

En av de trådene jeg har hatt veldig god nytte av, var den hvor lakkering og finish av gitarer. Slike tråder er gull verdt.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.