Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Charvel San dimas style og andre dødsharry superstrater


McJostein

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Truckstop Chuckie skrev:

Jackson-utgaven i rosa har 24 bånd. Det er vel ikke helt korrekt? Ser alltid så trangt ut med 3x single coils og 24 bånd.

Jeg er i tenkeboksen fremdeles på den Charvelen.

Jeff Beck sin har 24 bånd ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Troll skrev:

3k nå. Han virker jo veldig giret på å bli kvitt den nå 😅

Hvor ligger den nå? Var markert som solgt og siden fjernet fra Finn. Ser den ligger et sted ute på facebook til 3500,-...

(Mulig du snakker om den rosa, nyere saken og ikke den blå MIJ).

Endret av Truckstop Chuckie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Truckstop Chuckie skrev:

Hvor ligger den nå? Var markert som solgt og siden fjernet fra Finn. Ser den ligger et sted ute på facebook til 3500,-...

(Mulig du snakker om den rosa, nyere saken og ikke den blå MIJ).

Jeg tok nok feil, ser nå at det var den rosa Jackson jeg såg på ja 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og angrer litt på at jeg ikke slo til på MIJ Charvelen, men en liten kikk på kontoen tilsier at neste ukes tur til Mallorca fort hadde blitt litt mindre fet med en gitar til på promperommet. 

Får trøste meg med at det ramler inn både Ibanez PL1770 og Epiphone Bonamassa Firebird på onsdag (eventuelt i morgen kveld).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er "på kjøret" igjen ...... ny billig gitar kom med Posten ..enda en gitar er på vei med Kystbussen nå i kveld .

Jackson Japan DR3 -Duncan Design men får vel bytte bridge til en USA pickup og selge DD pickup .Reverse headstock og shark inlays .

Fin stand - rota til oppsett som er vanlig på Floyd gitarer . Kom med en fin SKB kasse !

Lillepus måtte umiddelbart prøve kassen .. men kommenterte at  Gibson kasser lukter bedre og er mykere .

 

 

IMG_5081.JPG

IMG_5095.JPG

IMG_5110.JPG

IMG_5118.JPG

IMG_5122.JPG

IMG_5089.JPG

IMG_5063.JPG

IMG_5067.JPG

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gikk på noen gitarsmeller siste uke......bl.a. denne som kom i løpet av noen timer med Kystbussen .

Utrolig nok satt opp korrekt som er sjelden på slike , spiller overraskende bra . Er  visstnok en 2002 så muligens laget rett før Fender overtok Jackson ( høsten 2002) . Pen mørk rosewood fretboard og lite slitasje på bånd .

Bytter antakelig ut Duncan Design bridge bøkker  . Ikke at den er direkte dårlig men en en Dimarzio/Seymour Duncan er noe bedre . Og kan selge Duncan Design til grei pris ( takk Egra for at du priser de så høyt ! ) .

Det er en "flametop"  i en eller annen nær svart brunfarge på den .

IMG_6608.JPG

IMG_6609.JPG

IMG_6615.JPG

IMG_6634.JPG

IMG_6638.JPG

IMG_6643.JPG

IMG_6692.JPG

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Livner tråden siden alle bare viser akkere og banjoer ....djises .

Kramer American Stagemaster 2 Custom 1987  . Chameleon lakk .

Kjøpte denne i 2014 fra USA når USD var under 6 og null CITES . Det var tider det . Hadde ennå omsetning i firmaet  på den tiden . Tenk at det kunne gå så innihampens til helv.... i løpet av 5 år i Norge . Men Norge skal jo redde verden og gjøre sine egne få borgere fattige .

 

DSCN8707.JPG

DSCN8717.JPG

DSCN8739.JPG

DSCN8745.JPG

DSCN8772.JPG

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.