Gå til innhold
McJostein

Charvel San dimas style og andre dødsharry superstrater

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, space skrev:

Hadde SD Custom Custom i LP Jr. Der synes jeg den låt knall! 

Du er picky på strengehøyde skjønner jeg :)

Det kan godt være den funker bra i LP . Den er ok men syns den mangler ørlite topp ( som ikke betyr stort)  og tykk E streng låter veldig daft med gain på denne gitaren . Skal prøve å få pickup høyere men de som satte de i har ikke gjort det korrekt med skumsjiten som skal være under pickup for å løfte den når skuen skrus ut .

Det er nær 2mm på de tynne strengene på 15 bånd - det er dårlig - det Kina Epi dårlig nivå . En bra Gitar ( med lign. radius) takler lett 1.2-1.3mm .Noe er galt , men hva ? Tviler på at jeg får den lavere enn 1.5mm og brukbar  . Høyere enn det er ikke aktuelt . Gibson er nesten alltid helt topp på strengehøyde og bånd .

"YJM"  Fenderen er nytteløs - strengene er himmelhøye i forhold og skurrer litt enda på de omspunnede strengene  , men den er morsom å spille på . Men så høye strenger takler jeg bare ikke . Må nok sette på en annen hals etter hvert hvis den skal bli brukendes .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.