Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Charvel San dimas style og andre dødsharry superstrater

Anbefalte innlegg

• Svar 349
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Noen gitarer fikk luftet seg litt i dag .    

Jackson  gitarer luftet i dag da jeg tørket litt støv av de . Ikke hele Jackson familien , men de som stod fremme i hvert fall . Michael er jo RIP da .

ESP Kamikaze 1 og Ltd GL 200K. Guilty pleasure fra Mr. Scary..... Washburn USA custom shop Nuno Bettencourt signature double cutaway electric with Padauk body and neck, ebony fretboard, Stephen's

Posted Images

Måtte legge meg i fosterstilling og sove nokre timar for å roe GASen på tigeren til Debris. Trudde det skulle gå seg til etter litt søvn, men neida. Så spørs det om GASen eller fornuften skal tale. Står mellom den gule til Castor og Tigeren... har forsåvidt også fått ca pris på 3000kr for den Kramer Focus 6000-en som ligger på finn, men føler kanskje at den kommer til kort opp mot de to først nevnte. :unsure: Eg reknar ikkje med nokre av desse siste som det er posta bilder av er til salgs...

Endret av Jostein Steinsland-Hauge
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden har da sporet kraftig av, noe jeg nok selv er delvis skyld i. I og med at den har blitt som den har blitt, har jeg lite lyst til å rydde.

Trådstarter har da fått tilbud, og alle har fått se bilder av "perler" fra "gamledager".

Håper på at folket synes det er greit at det ikke ryddes.

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk akkurat denne inn døren .

Den ryker vel ut etter hvert .

Kjøpte en dyr gitar og fikk denne og en MIM Telecaster på kjøpet .

Får ikke tatt bra Bilder før i morgen .

Den er turkis farge - ikke blå . Men begge kamera "omformer" fargen til blå på bilder .

Kramer 620 1989-1990 visstnok . Korea produsert tror jeg .

Står en bedre Carvin USA floyd rose på den .

Duncan designes singelcoils - humbucker kan være en Seymour Duncan .

Ikke mye slitasje på bånd .

Fikk den inn for noen minutter siden , så ikke fått sjekket mer .

post-13695-0-74601900-1453219216_thumb.j

post-13695-0-20131700-1453219261_thumb.j

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok av bakplaten på Krameren - klarer ikke å se hva tre kroppen er av - må sikkert av med en pickup for å se .

Den er faktisk overraskende bra å spille på med ok lyd , så beholder den foreløpig .

Nå vet jeg ikke pris på Tiger American Krameren , men jeg hadde nok anbefalt den uansett .

Endret av Sugardaddy65
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Berre for å avslutte kjøp/salg-delen av tråden (som den begynte som), så er det snart på vei en '87-modell Kramer Pacer med tigerstriper fra Debris B) ...underteikna er herved blakk men men svært spent. Sparer til striper i håret og permanent.

Endret av Jostein Steinsland-Hauge
  • Liker 5
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Fin pris på dem ja, så kjempefint om du skriver en liten omtale hvis du har kjøpt.
    • Skal se hva jeg får til i dagslys.
    • Jeg begynner å bli nysgjerrig på hvordan den ser ut🙂 Er det mulig å få se på bilder?
    • Fridag, og ferdig montert gitar. (uten elektronikk, venter på noe hakket bedre enn kina-tingene i settet). Det gikk overraskende kjapt. Det lønner seg å legge arbeid i halsen. Grundig level/crown og polish gjorde susen, og den responderte godt på trussrodjustering etter å ha stått med strenger på i noen dager. Jeg bytta toppsadelen (plast), og lagde en ny av en graph tech blank (dette trenger også litt arbeid, og gjerne dedikert verktøy. Jeg har det). Som tidligere nevnt var alle hull og utfresninger helt på plass, og jeg trengte heller ikke å shimme halsen. Broa er grei nok, den intonerer helt greit. Halsen er av den litt solide c-varianten, og kjennes bra ut. Plekterbrettet kunne nok ha vært bedre tilpasset, men siden alle hull allerede var der..... Paulownia er et artig treslag, det er enormt resonant (har ingen betydning i ampen, men hyggelig når man noodler unplugged), og tåler ikke at man skrur til for hardt. Jeg anbefaler å legge litt CA i skruehullene om man regner med å demontere hyppig. Jeg brukte Tung olje for både hals og kropp. Halsen ble som vanlig meget behagelig (tilsvarende satin finish) og viser frem noen fine små flammer her og der. Kroppen er tørst på olje, så jeg måtte bare si stopp på et tidspunkt. Hadde dette vært verdt noe ville jeg nok ha brukt en siste bivoksbehandling på toppen, men jeg gadd ikke. Kroppen er ikke pen, tre deler paulownia med vidt forskjellig struktur....velvel. I sum: Det ble en god gitar. Edit: det eneste jeg irriterer meg over er den tåpelige svarte bindingen. Skal en telecaster ha binding skal den da ikke være svart. For h*lv*t*.
    • Er på jakt etter telekropp av god kvalitet. Åpen for det meste, både av finish og pickupkonfigurasjon. Bilde for oppmerksomhet.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.