Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Charvel San dimas style og andre dødsharry superstrater


McJostein

Anbefalte innlegg

Driver å Gary Moorefiserer den hvite. Vet han hadde EMG i sin men der går grensa. Fant plekterbrettprodusent i Tyskland som leverer kjapt og rimelig. Passet perfekt.

Ellers venter jeg på Gotoh 1996 trem og blanke grovers. Er ikke så glad i sort hardware. 

0LEPzpB.jpg?1

IM12m2G.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Den 6.4.2016 at 19.56, germaniumkid skrev:

Driver å Gary Moorefiserer den hvite. Vet han hadde EMG i sin men der går grensa. Fant plekterbrettprodusent i Tyskland som leverer kjapt og rimelig. Passet perfekt.

Ellers venter jeg på Gotoh 1996 trem og blanke grovers. Er ikke så glad i sort hardware. 

0LEPzpB.jpg?1

IM12m2G.jpg

Dette kan jeg like! Det slår meg at mange av disse gitarene ikke er harry i det hele tatt. Skulle gjerne hatt en hvit Hamer m/floyd jmf. Gary, men meg bekjent ble de bygget spesielt for ham. Edit: neida, de finnes. "Out in the fields"

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt sugen på en Vandenberg lenge, selv om det ikke er min stil i det hele tatt. Og en Washburn N4, det er de eneste "shredder"-gitarene jeg faktisk har lyst på :)

Endret av el_roffo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

 Kjøpt her i Stvgr området , men han hadde kjøpt den utenbys.

Det var nevnt Oslo og Trøndelag . Men om det var han i Trøndelag som hadde kjøpt den fra Oslo muligens .

Er byttet bånd på den hvis det sier noe .

Serienummer er 00003307

Annonsen er ihvertfall borte i fra Finn, så da er det kanskje den.

Uansett så har jeg en kompis som har en svart en og jeg ble nesten sjokkert når jeg prøvde den her en dag, over hvor lettspilt den var. Mulig det har med det å gjøre at man har bare leflet med Gibson balltrehalser de siste åra.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flere Peavey Tracer USA og 2 Vandenberg .

De er høy kvalitet og lettspilte .

Den ene hvite Peavey Tracer USA har enda mindre hals enn Vandenberg . Begge har mindre Gibson lengde  24.75 halser .

 

Jeg har masse bra Gibson , men det ligger alltid en Jackson Dinky Japan og en eller annen Ibanes RG Japan fremme .

For min del er de så lettspilte at de blir spilt mest på .

Stratocaster har jeg gitt opp , men kanskje de dyreste CS Fender Strat er MYE bedre enn USA.....

 

Endret av Sugardaddy65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ble hentet på posten i dag . Ble litt vel dyr , men sjelden å komme over slikt  .

Sendt fra selveste Hollywood .

Carvin USA DC400 i nær strøken stand med original hardcase .

Tror den er 1992 så litt "ung" for denne tråden , men det får vel gå da det er i samme sjanger .

 

 

DSCN8541.JPG

DSCN8558.JPG

DSCN8571.JPG

DSCN8582.JPG

DSCN8588.JPG

DSCN8589.JPG

DSCN8522.JPG

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.