Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Charvel San dimas style og andre dødsharry superstrater


McJostein

Anbefalte innlegg

Eg har fått fryktlig lyst på ein Charve san dimas style eller annan skikkelig superstrat (fender med floyd??), nokon som vil kvitte seg med eit eller anna? Holder til ved Bergen, men Posten har levert fleire gongar før. Sånn i utgangspunktet rundt 5000, men bare kom med forslag både over og under.

Denne er f.eks grisefin:
Charvel-San-Dimas-Style-1-HH-Slime-Green

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vill sjekke ut denne her: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=69511425&condition=0&q=kramer&segment=0&sub_category=1.86.92&category=0.86&product_category=2.86.92.295&ref=fas

Kramer Focus 6000 kom med orginal Floyd Rose og Seymour Duncan mikrofoner.. Bridge pickupen er byttet til en Super 70. Ikke jeg som selger gitaren, men vurderte den sterkt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG, som ungdommen ville sagt. :wub: Den Paceren får definitivt permanenten til å krype nedover nakken og ein får umåtelig trang til å bleike håret og tre på seg skinnbukser med agurkinnlegg. Nothing wrong med plastdippen til Castor, men den tigeren er til å få gåsehud av, vedder på at ein spiller dobbelt så fort på den som på Ibanezen til Castor. Feiteste gitaren på lang lang tid. Så spørs det om Debris virkelig vil selge og til hvilken pris... forbrukslån, anyone??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendet satt til side, tror jeg vel helt ærlig, og nå er jeg ikke i salgsmodus, at begge to er gode kjøp. Aner ikke hva Debris vil ha for sin, og synes det er merkelig at han vil selge den, men det er gode gitarer begge to. Tigeren er jo ekstrem, da. Tror jeg også jeg hadde spandert på en rotpermanent og handlet den.. . Så får min stå her og vansmekte. Ikke for det, det er faktisk den gitaren jeg har brukt mest i det siste. Det er en veldig bra gitar, som mange ville ha kost seg med, men det er det med utseendet, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.