Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Charvel San dimas style og andre dødsharry superstrater


McJostein

Anbefalte innlegg

På ‎21‎.‎11‎.‎2019 den 12.51, Rødvin skrev:

Hvor mange gitarer har du egentlig Sugardaddy65? :)

3-sifret.....dette er et emne som det ikke snakkes om ----lignende til sånne emner PK folket overhodet ikke nevner noe om .

Prøver å selge noen da , men det er alltid mer som kommer inn . Vokst opp som fattig på 70 tallet ....da er det større sjanse for å bli en hoarder . YOLO !

 

Endret av Sugardaddy65
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sloss med Jackson USA gitaren .

Truss mutter var et sant helv.. å få løs . Den viste seg å være 1/4 toms 6.35mm  . Ikke standard Jackson som i følge ekspertene skulle være lik Gibson på 8mm . Og nær umulig å få verktøy på mutteren . Måtte slipe av masse bare for å få den nedi  , og så vidt den gikk på mutteren .

Nå sitter ikke de to tynneste strengene fast i Floyd og jeg har klart å rote vekk de to metallbitene som fester strengen......jippi . Den låter i hvert fall bra så det er håp......

A80E0191-4F4E-4762-8B8F-961696C22586.jpeg

648AAEBE-81C2-4E0D-817F-3096D5108249.jpeg

E764003B-5FB9-44DE-A31C-7EFCDB4B0265.jpeg

Endret av Sugardaddy65
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tviler på at den var "hjemmelakkert". I så fall var det en veldig dyktig amatør. 
Gripebrettfargen og fargen på gitaren "stemmer ikke", men jeg antar det er en japanimport, og at noen har lagt "Ferrarigul" over Desert Yellow. Selv om man skrudde gitaren fra hverandre (som jeg gjorde), finner man ikke spor av annet enn gul farge.
Bare sjekk, i Japan solgte man DY med det gripebrettet.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jackson StealthJapan midten av 90 tallet. Fant denne liggende og støve ned . Jobbet litt for å få den bra satt opp. Er tynn kropp og 22 bånd strøken hals på den liknende til Ibanez 540s . Takeuchi Japan Floyd. Duncan Design bridge er ikke helt bra nok så bytter den til noe bedre om jeg får ånden over meg. 

0242A2C1-B159-4F3A-9B60-44BEA84E3D4B.jpeg

55A71181-D34C-410D-929D-8C885B451E15.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.