Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppgradering av Gitarnorge uke 5


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, OsamaFetLaden skrev:

Plages med å logge inn med Tapatalk---får feilmelding at forumet har problemer med innloggingstjeneren til Tapatalk.

Ok - jeg har nå tatt Unpublish slik at Gitarnorge ikke lenger skal finnes der.

Tapatalk har vært "Buggy" med IPS4 - for å si det mildt, men jeg holder øye med det og om/når de evt får positive tilbakemeldinger vil jeg prøve det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide ikke forumet å huske hvor langt man har lest i en tråd og ta deg dit neste gang man klikker seg inn på tråden? Kommer alltid til førstesiden av hver tråd nå :huh: kanskje det er en innstilling? Klarer ikke finne den i så fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ptr skrev:

Pleide ikke forumet å huske hvor langt man har lest i en tråd og ta deg dit neste gang man klikker seg inn på tråden? Kommer alltid til førstesiden av hver tråd nå :huh: kanskje det er en innstilling? Klarer ikke finne den i så fall.

Jo.

Du klikker på den runde prikken (eller stjerna om du har deltatt i emnet) på siden av teksten. Det er i tillegg en tykk strek i emnet som skiller det du har lest før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kjell Iver skrev:

Ok - jeg har nå tatt Unpublish slik at Gitarnorge ikke lenger skal finnes der.

Tapatalk har vært "Buggy" med IPS4 - for å si det mildt, men jeg holder øye med det og om/når de evt får positive tilbakemeldinger vil jeg prøve det igjen.

Såpess... Jeg har hatt null problemer med det inntil nå. Ikke at mobilversjonen av forumet er dårlig, men jeg likte å kunne sortere uleste meldinger for seg, som man bare kan gjøre med de fem siste uleste i web- og mobilversjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av postene mine før oppdateringen inneholdt et bilde som hadde en bildeadresse som kilde, og det bildet funker ikke og det er bare en ødelagt link nå. Finner ikke noe endreknapp heller, må jeg lage en ny post? Er ikke noe sletteknapp heller så den må vel rapporteres eventuelt, veldig tungvint opplegg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test, test... Har forsøkt å poste en link her tre ganger nå, men den kommer ikke opp.

Edit: Ser ikke ut til at jeg får lov, så da har jeg tre bugrapporter i én.

 

1: Jeg postet denne i en annen tråd, men det ser ut til å være mer aktivitet her: http://forum.gitarnorge.no/topic/58269-tips-og-tricks-alle-hjelper-alle/#comment-750447

 

2: Når jeg forsøkte å poste linken fra punkt 1 så henter softwaren inn en preview av posten, men når jeg trykker "Lagre" så dukker ikke posten opp. Og den eneste måten å fjerne denne previewen er å "Ctrl-Z" tilbake slik at previewen forsvinner men linken ligger igjen.

 

3: Hvis jeg quoter en annen post og fjerner noe av innholdet i quoten så er det ofte umulig å flytte markøren ut av quote-teksten for å legge til min egen tekst i bunnen av innlegget. Det som er ekstra irriterende er at hvis jeg oppfrisker siden så ligger den påbegynte posten igjen i post-feltet, så jeg må navigere til en annen side og tilbake for å "nullstille" postefeltet.

Endret av Naigewron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Alfi27 skrev:

En av postene mine før oppdateringen inneholdt et bilde som hadde en bildeadresse som kilde, og det bildet funker ikke og det er bare en ødelagt link nå. Finner ikke noe endreknapp heller, må jeg lage en ny post? Er ikke noe sletteknapp heller så den må vel rapporteres eventuelt, veldig tungvint opplegg... 

Kan du sende meg en lenke til den posten? Er bildet fortsatt der?

7 timer siden, OsamaFetLaden skrev:

Såpess... Jeg har hatt null problemer med det inntil nå.

Det er tapatalk som har hatt utfordringer med sin versjon for IPS 4. De forumene som har brukt tapatalk for IPS4 sliter med mange bugs. 

 

20 minutter siden, Naigewron skrev:

2: Når jeg forsøkte å poste linken fra punkt 1 så henter softwaren inn en preview av posten, men når jeg trykker "Lagre" så dukker ikke posten opp.

Dette er relatert til den Youtubeerroren. Den er løftet opp i systemet.

21 minutter siden, Naigewron skrev:

3: Hvis jeg quoter en annen post og fjerner noe av innholdet i quoten så er det ofte umulig å flytte markøren ut av quote-teksten for å legge til min egen tekst i bunnen av innlegget.

Ja - det er bedre å bruke "siter dette" funksjonen. Om du skal slette en quote fullstendig så trykk backspace i posten. Om du er på en Ipad e.l. så kakk til høyre for quoteboksen og back-space.

Editoren kommer med ny versjon snart. Vi har en nedstrippet versjon - men enkelt for meg å legge inn flere knapper, i den grad det er ønskelig. Man har ellers forskjellig antall knapper etter hvor stort vinduet man er i er. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt jeg kan se funker Youtubevideoer nå. Jeg venter med å bekrefte dette 100% til våre leverandører men om det er noen som kan bekrefte det er det flott.

Har ellers observert at noen "Sliter" med å få tagget personer. Det er en stor fordel å bruke kun små bokstaver under tagging. Altså - skrive snabel-a @ etterfulgt av navnet i små bokstaver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, CaptainSexy skrev:

Er det ikke mulig å endre tittelen i salgstrådene lenger? Prøver å endre fra Selges til Solgt, men enten så er jeg blind eller så går det ikke lenger :) 

Som støttemedlem har du lengre redigeringstid på innlegg. Du må redigere selve innlegget ved å ta "endre" og deretter endre tittelen. Om tiden for redigering er gått ut så rapporter tråden så blir det slettet.

Jeg har under utvikling en sak som skal fikse dette med redigering av kjøp og salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.