Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppgradering av Gitarnorge uke 5


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Ok! Da skal jeg teste det.

Bygges indexer også nå, eller er det bare strømmene som gir litt rare resultater?

"Mine innlegg", som ut fra det jeg kan se skal vise alle tråder jeg har skrevet innlegg i viser bare ett treff. Mulig det bare viser tråder med uleste innlegg i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, space skrev:

Ok! Da skal jeg teste det.

Bygges indexer også nå, eller er det bare strømmene som gir litt rare resultater?

"Mine innlegg", som ut fra det jeg kan se skal vise alle tråder jeg har skrevet innlegg i viser bare ett treff. Mulig det bare viser tråder med uleste innlegg i?

Vi får se når den er ferdig med å bygge opp igjen databasen så får vi ta det der i fra.

Veldig mange bytter startside på forumene slik at aktivitetsstrømmen blir forside 

56bc325420d08_11-02-201608-00-59.thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Duckling skrev:

Som Castor sier så ser jo ting litt rart ut nå, men har trua på at dette kan bli pent når ting er ferdig! :)

Får dere varsler når noen siterer eller nevner dere? Det skal komme opp en svart boks nede - og om man er på en annen side skal man få en boks nede til høyre. Disse varslingsinnstillingene har man her: http://forum.gitarnorge.no/notifications/

 

56bc3e47a79c2_11-02-201608-49-54.thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange av dere som poster bilder.

Denne editoren er WYSIWYG så det dere ser når dere skriver.

Ved posting av bilder - så kan man endre størrelsen på bildet  i posten ved å dobbelklikke på bildet etter at man har lagt det inn:

56bc4b2632d65_11-02-201609-49-25.jpg.5d1

Ved posting av Youtube videoer kan det lønne seg å trykke enter etter man har lagt inn lenken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Æljen - jeg er til dels enig med deg - men jeg bryr meg ikke om å bruke energi på det. Det var ingen vei utenom å oppgradere - og alt er en vanesak.

Jeg tok å la til et medlemskart - som dere finner her - http://forum.gitarnorge.no/membermap/?goHome=1  Selvsagt kan dere legge inn deres posisjon om dere vil. Det kommer da automatisk et kart på din profil.

Ryddet litt i menyen der oppe.

Jeg skjulte nok en gang lenker og bilder for gjester - slik at de kanskje logger seg inn.

Når det gjelder Youtube som ikke funker så jobber leverandøren med saken.

Dere vil etter hvert se at noen av disse lange trådene får låst første post på toppen av sidene - slik som her - dette for at man holder tema sånn noenlunde i trådene. 

Ellers vil det bli ryddet i forumstrukturen slik at der er lett for nye brukere å finne frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.