Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Verdi Aria Pro II Magna Series

Anbefalte innlegg

Har fått I oppdrag å selge en Aria Pro II Magna Series bass. Er såvidt jeg kan se ikke MIJ. Sort, med ett hakk i kroppen, ser ellers hel og pen ut.

Hva kan være kurrant salgspris for noe slikt? En tusing?

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Godtfolk - jeg kom over en billig Classic fra 2008, og den er utstyrt med de kjedelige 496/500 keramiske pupsene til Gibson. De tenker jeg selvsagt å gi en sjanse først, men ser for meg de må ut, sammen med resten av kabler og pots og ting og tang.  Jeg har en SG med 57 classic pups, og en LP med en PAF-style halsmikk og en mer hot bromikk (7,8 ohm/13,6 ohm) i en latterlig god Epiphone Korea. Løst har jeg liggende et sett med tidlige 57/490 style PAFs fra en ES 86-modell. Jeg kan selvsagt sette disse inn i Classic-en, men føler at da blir den og SG-en alt for lik hverandre.  Jeg tenker følgende: SG-en til klassisk rock/skrangleblues og mer "vintage" lydbilde. Epien til øvingslokale og generell mishandling på gutterommet. Classic-en vil jeg ha til litt mer fussa rock/riffing og stoner/progmetall-lefling (tenk Ulver, Tool, My Dying Bride etc). Hva bør jeg da sette inni denne? Så har noen noen erfaringer, noe de tror, noen hypoteser, prøvd i praksis eller andre grunner for meninger om dette setter jeg pris på et hvert innspill.  
    • er ikke bjarton billigutgaver av levin (pre-1976) nylonstrengere? de skal jo være av ganske ok kvalitet. om man skal over den kvaliteten med en ny gitar, må man vel et stykke opp i pris, slik jeg har skjønt det. så om oppussing bare betyr  rengjøring, oljing, båndsliping og strengeskifte, så ja: da er det definitivt verdt det. neck reset/båndskifte er nok ikke verdt det. det gjelder om man kun tar med økonomisk verdi, selvfølgelig. tar man med affeksjonsverdi, er det nok noe du må avgjøre selv. hvor bor du? det finnes enkelte gitartechs som er billigere enn andre rundt omkring.  
    • Forutsetter at du snakker strengehøyden på 12 bånd. Er det nylonstreng/klassisk gitar er det ikke mer enn det må være. Er det en stålstreng så er det kanskje litt høyt, men ikke værre enn at det finnes personer som spiller elgitar med den strengehøyden.
    • Hei. Laget en cover av Sparklehorse sin låt "Sad & beautiful world".. Ha en fin kveld!    
    • Er ikke mistanke, snarer harde fakta😂
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.