Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vokal effekter. Tips trengs


jonta

Anbefalte innlegg

Har en digitech vocalist liggende. Den kan jeg kvitte meg med. Utrolig lite brukt.

Den har pitch correct og et par korestemmer man kan legge på.

Men har Sarge rett anng. lydkvalitet, så styrer jeg vel unna digitec. Men skal jeg gå får noe billig i første omgang, er jo type og pris interessant, den kan jo være bedre enn VE-20.

Endret av jonta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha.!

Den virker bra, ikke dyr heller, med tanke på at det følger med en god mikrofon. Noen som har erfaring med denna nettbutikken gear4music? hm postadresse i england...

Har handlet fra dem. Ikke noe problem. Prisen er inkl. Mva og sånt, så bare frakt i tillegg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Sarge og jeg er enige angående korestemmene. Korestemmene funker hvis det er flere som korer, men alene låter det skikkelig danskebåt. TC er bedre i og med at de låter mer naturlig..

Den koster også mer enn det jeg skal ha for min brukte. Er den brukt i ti timer til sammen så er det maks.

Lagde dette til en tråd på forumet for lenge siden. Der er den flittig i bruk. Laget på noen få minutter.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/20817/2xk%2Bplagiat.mp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.