Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD(To Be) - Telecaster Deluxe partso


Anbefalte innlegg

Da har jeg fått testet litt mer på finishen, her er to strøk med farge pluss ett strøk med topp helt til høyre - det som har fått toppstrøk er litt gulere:

2016131_str%C3%B8k2.jpg

Tror dette kan bli kult.

2016131_plekterbrett-1.jpg

Plekterbrett forfra (tapen er kun for å holde pickuper på plass frem til montering)

2016131_plekterbrett-2.jpg

Passe fornøyd med loddejobben - kan hende jeg korter ned ett par kabler noen cm, men må nesten vente på kroppen før jeg kan se hva som må til. Så nå blir det vel ingen oppdatering før usps og posten har gjort jobben sin.

PS: den grå plata er et gråkort som skal hjelpe meg med å sette riktig hvitbalanse og eksponering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo egentlig bruke tiden i dag på å jobbe med studier og rette prøver, men da posten.no sa at pakken med kroppen var ankommet var det bare å stikke ned på postkontoret:

201625_mock-2.jpg

Her har jeg bare tatt en liten prøvemontering før første strøk med wudtone.

201625_mock-1.jpg

Etter første strøk - så nå er det bare å vente til i morgen før jeg tar et strøk til og deretter et hver dag i en liten stund fremover. Neste helg er kanskje gitaren spillbar.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fint ut , skal det noe klarlakk på toppen, eller er det lakk i fargen? Gleder meg til det ferdige resultatet [emoji4]

Anbefaler deg å sjekke ut wudtone sine sider. Finishen er en slags lakkbeis som smøres på i flere lag. De to eller tre neste lagene blir grain filler blandet med farge. Så farge og til slutt topping med klar finish.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.