Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Markus Paus - hjelp, noen?


vegard_fv

Anbefalte innlegg

Det var såvidt meg bekjent ikke Guiness Rekord-TV (dette kom senere)' date=' men et program om Marcus. Nåja, kanskje jeg tar feil...[/quote']

Neia, han var gjest i et program på NRK og skulle bare spille fort for seerne. Og det gjorde han jo forsåvidt, men det tåpeligste var da han forklarte hvorfor han brukte plekter av stein, vanlige plast/nylon plekter smeltet nemlig fordi han spilte så fort. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var såvidt meg bekjent ikke Guiness Rekord-TV (dette kom senere)' date=' men et program om Marcus. Nåja' date=' kanskje jeg tar feil...[/quote'']

Neia, han var gjest i et program på NRK og skulle bare spille fort for seerne. Og det gjorde han jo forsåvidt, men det tåpeligste var da han forklarte hvorfor han brukte plekter av stein, vanlige plast/nylon plekter smeltet nemlig fordi han spilte så fort. :P

Og dette vet du helt sikkert ikke stemmer? :wink: Derfor tåpelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler ikke på at fyren kunne få plektre til å smelte litt i tuppen/kantene, så mye som han øvde. Forestill dere friksjonen som oppstår når en sitter og cruiser rundt 300 bpm i mange timer hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, hvis det er sant, noe jeg ikke vet siden rekorden ble slettet etter 1 år, at Paus spilte 44nps så MÅ plekteret blir utrolig varmt, og gradvis smelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.