Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Markus Paus - hjelp, noen?


vegard_fv

Anbefalte innlegg

Hei... Forumer over alt er stappa fulle av debatter om Markus Paus (verdens raskeste gitarist... sier de...) Mange nevner at han ikke gjør annet enn å spille med høyre-hånda osv osv ... men er det noen som har link til en video hvor han spiller? Kunne vært artig å laget en sak på dette til forsida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håy.har vel svart på dette spørsmålet eks.antall ganger opp igjennom. hadde en privat video av ham tidligere ,da han var gitarlærer for en gitarist jeg spilte med. kan sjekke ut litt av soloinga han bidro med på en demo vi gjorde sammen http://www.iuma.com/site-bin/mp3gen/20095/...cret_fetish.mp3

Håkon Hogganvik og Marcus Paus spiller solo annenhver gang , i nevnte rekkefølge , for ikke å forvirre noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håy.har vel svart på dette spørsmålet eks.antall ganger opp igjennom.

:? Det kan jeg tenke meg! Folk blir aldri lei av å diskutere han... Og jeg hater å være den 14568. personen som bringer det opp på nytt. For forumet sin del hadde det jo vært kult om man en gang for alle kunne vise folk hva han gjør og hva han ikke gjør. Men takk skal du uansett ha! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt 8) Kommer til å gjøre det også, med mindre det dukker opp en link som klarer opp det jeg lurer på! Har vel nevnt det tidligere, men setter pris på alt av ideer/kritikk som kan bidra til å gjøre siden bedre! Det er bare å fyre løs! :twisted: :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mener visst at han behersker instrumentet fullt ut og derfor anser seg som ferdig med det. Sett at informasjonen brakt til mitt øre er rett høres det ganske tullete ut.

Han sa at han personlig ikke fikk noe ut av gitaren lenger, at den ikke strakk til for den musikken han ville lage. Er vel derfor han driver med klassisk nå om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.