Web Analytics
Jump to content

et par hjemmelagde gitar solo-instrumentals

williamh

Recommended Posts

Hey

Er en 15 år gammel gutt som liker å spille gitar, har lagd et par Brad Paisley inspirerte gitar instrumentals (altså country, kanskje litt bluegrass...) Vil gjerne ha tilbakemeldinger på både sangene i seg selv og mix (selvom det må bli basic siden jeg er ganske fersk og ikke har mye utstyr:)). Det meste er altså programert som dere kanskje hører bortsett fra gitar, som jo er hovedinstrumentet i sangene så det er jo det viktigste.

Edited by williamh
  • Like 4

EDIT: Hvordan embedder man?

Hei William

Jeg fikset lenken til deg. Når vi oppgraderer forumet blir dette mye bedre.

Jeg oppgraderte mediataggen - og om det ikke fungerer med Embedding med en gang - så må man bare fjerne lenken som lages automatisk ved å ta Unlink før man poster igjen

Tøft spilt ! :-D

Litt "mekanisk" og "sterilt" komp er det jo ... Men gitarspillinga låter kuler og krutt den ! :-)

Hadde gjerne hørt den 'Front Porch Jam'en uten noe "edb rytme maskineri" i det hele tatt ! :-) Ie. kun gitarer !

Takk! Egentlig en god idé det!

Veldig bra! Jeg ville nok valgt en mer Telecaster-lyd på den siste, men det er smak og behag.

Tusen takk, har jo ikke noe telecaster så det vil jo aldri høres helt ut som det, men egentlig helt enig :D