Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

et par hjemmelagde gitar solo-instrumentals


williamh

Anbefalte innlegg

Hey

Er en 15 år gammel gutt som liker å spille gitar, har lagd et par Brad Paisley inspirerte gitar instrumentals (altså country, kanskje litt bluegrass...) Vil gjerne ha tilbakemeldinger på både sangene i seg selv og mix (selvom det må bli basic siden jeg er ganske fersk og ikke har mye utstyr:)). Det meste er altså programert som dere kanskje hører bortsett fra gitar, som jo er hovedinstrumentet i sangene så det er jo det viktigste.

Endret av williamh
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Hvordan embedder man?

Hei William

Jeg fikset lenken til deg. Når vi oppgraderer forumet blir dette mye bedre.

Jeg oppgraderte mediataggen - og om det ikke fungerer med Embedding med en gang - så må man bare fjerne lenken som lages automatisk ved å ta Unlink før man poster igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft spilt ! :-D

Litt "mekanisk" og "sterilt" komp er det jo ... Men gitarspillinga låter kuler og krutt den ! :-)

Hadde gjerne hørt den 'Front Porch Jam'en uten noe "edb rytme maskineri" i det hele tatt ! :-) Ie. kun gitarer !

Takk! Egentlig en god idé det!

Veldig bra! Jeg ville nok valgt en mer Telecaster-lyd på den siste, men det er smak og behag.

Tusen takk, har jo ikke noe telecaster så det vil jo aldri høres helt ut som det, men egentlig helt enig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.