Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NAMM 2016


Verbal Kint

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er i California i januar, og har veldig lyst å få med meg NAMM 2016.

Problemet er at mitt lille enkeltmannsforetak ikke er godkjent for medlemsskap, og det ser ut som at det er et krav.

Er det noen her som har erfaring med NAMM, og som evt. har noen tips om hvordan man kan slippe inn?

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært der mange ganger. Du finner all info på namm.org. Mener de sluttet med åpen dag for mange år siden. Så det handler om å skaffe seg en Badge. Det begynner å bli litt sent nå, hvis ikke du kjenner noen med bransje connections.

The NAMM Show is a trade-only event and not open to the public.

  • Music students in conservatory, college or university, as well as higher education-level music faculty may attend through NAMM’s Generation Next program.
  • Music educators, school administrators and school board members may attend through NAMM’s Music Education Days program.
  • Full-time buyers, professionals and students in A/V, pro audio, lighting, sound and staging may attend through NAMM’s buyer program.
Endret av Gluke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen da får'u tia til å gå uansett :)

Bare sjekk ut programmet til alle musikk klubben for de pleier å ha ganske fete konserter på alle NAMM kveldene. Vi bomma litt grovt en gang for vi kom tilbake til hotellet i Hollywood 20 min før konserten begynte og så fant vi ut at klubben ikke lå i Hollywood men langt faenivold nedi Long Beach............ Blei ikke no Aristocrats den kvelden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.