Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker bandmedlemmer på Østlandet


NikolaiJH

Anbefalte innlegg

23 år gammel vokalist, gitarist og låtskriver som til tider prøver seg på bass og hjemmeopptak søker bandmedlemmer. Bor fortiden i Fredrikstad (Egentlig fra Haugesund, så har sjarmerende dialekt), men er relativt fleksibel på pendling.

Har evnen til å skrive sanger som er alt fra horribelt elendige helt opp til geniale. Prøver alltid å utvikle meg som låtskriver. Punksjel, rock n' roll hjerte, håpløs romantikk, drømmer og nostalgi er stikkord.

Var tidligere i et prosjekt kalt The Motel Radio. Av forskjellige grunner funka det ikke første gang, og jeg bestemte meg for å fortsette å skrive og spille inn låter for The Motel Radio alene. ( soundcloud.com/themotelradio )

Jeg ser først og fremst etter folk med disse kvalitetene:

- En energisk og hardtslående trommis

- En groovy bassist

- En gitarist med sansen for å spille litt crushing leads

(Basic vokalegenskaper kommer også godt med!)

Da er det altså snakk om å enten fortsette TMR-prosjektet mitt, eller starte noe helt nytt. Kravet er at man er ambisiøs. Låtskriving vil selvsagt være demokrati og idémyldring. Ingen planer om å være diktatorfrontmann.

SÅ, liker du det du hørte? Beskriver noe av det ovenfor AKKURAT deg?

Liker du kanskje band og artister som

- Hot Water Music?

- Bob Dylan?

- The Gaslight Anthem?

- Against Me!?

- Foo Fighters?

- Springsteen?

- Tom Waits?

- The Clash?

- The Cure?

- Jack White?

- The Horrible Crowes?

- The Replacements?

- Andre band med navn som starter på "The"?

Da er det stor fare for at vi kommer godt overens! SÅ hit me up på nikolai.holi@gmail.com, så ser vi hvor det bærer!

Listen to your inner duck. Peace.

Endret av NikolaiJH
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hallo. Bandet jeg spiller i leter etter vokalist.. Hard rock(ikke metal, tenk Kyuss/Sabbath. Eller The Kyuss og The Black Sabbath om det gjør saken bedre, hehe.) Vi er trommis, bassist og gitarist(som også kan synge). Vi er i starten av 30 åra og har spillt lenge, men bandet er nytt. Har to hele låter klare og en del andre som vi jobber med. Ta kontakt, enten her inne eller send en mail til sletnern@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.