Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss ditt plekter...


skela

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
39 minutter siden, tg1 skrev:

Har blitt litt forelsket i Jazz III John Petrucci, i det siste 1f642.png IMG_1058.PNG.56d53c9ae4de03a877acff215b8d0984.PNG

Ble unfrienda av en amerikansk jazzgitarbekjent nylig, fordi jeg kommenterte at rant-en hans om å boikotte dette plekteret fordi JP er Trump endorser var virtue signaling og ingenting annet. Good times, som de sier der borte :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, OsamaFetLaden skrev:

Ble unfrienda av en amerikansk jazzgitarbekjent nylig, fordi jeg kommenterte at rant-en hans om å boikotte dette plekteret fordi JP er Trump endorser var virtue signaling og ingenting annet. Good times, som de sier der borte :D

 Blir Petrucci arbeidsløs av sine uttalelser kan han starte nytt orkester med Ted Nugent, Billy Corgan, Gene Simmons og Brad Paisley. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, skela skrev:

 Blir Petrucci arbeidsløs av sine uttalelser kan han starte nytt orkester med Ted Nugent, Billy Corgan, Gene Simmons og Brad Paisley. 

Bekjentens poeng var at han ikke skulle kjøpe noe et rasshøl tjente penger på. Mitt var at man ikke kan være konsument i Vesten uten at større rasshøl enn JP tjener penger på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, OsamaFetLaden skrev:

Bekjentens poeng var at han ikke skulle kjøpe noe et rasshøl tjente penger på. Mitt var at man ikke kan være konsument i Vesten uten at større rasshøl enn JP tjener penger på det.

Vil heller innvende at Ultex er et hardt materiale. Veksler derav mellom nylon, Tortex og ulike tykkelser Ultex på Jazz III plektere.

Din bekjent bør snarest flytte inn i en jordhytte eller snøhule for å leve opp til sine prinsipper. 

Endret av skela
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.