Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Inngrodd fingernegl på fretting hand :-O


Affen

Anbefalte innlegg

Første bud er å ikke klippe for kort. Neglen må være utenfor kanten av fingeren. Når den først har blitt inngrodd, så må du hver dag løfte opp neglen med feks skaftet på en teskje eller noe annet tynt i et halvt minutt, helt til den er vokst ut. Bruk grønnsåpevann I 15min morgen og kveld. Og ikke hopp over fingerspaet, du må gjøre det hver dag, morgen og kveld.

Hilsen ei som akkurat har hatt en unge til operasjon for inngrodd negl fordi rådene ikke ble tatt i bruk tidsnok. En lite hyggelig affære med flere antibiotikakurer og bill kjøtt.

Sikkert derfor legen ikke ville gjøre det på meg da.... Men har samme problemet som carpal67, det er på midten av siden, ikke på kanten. Vet ikke om jeg er mann nok til å kjøre på med kniv assa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert derfor legen ikke ville gjøre det på meg da.... Men har samme problemet som carpal67, det er på midten av siden, ikke på kanten. Vet ikke om jeg er mann nok til å kjøre på med kniv assa....

Om det er skikkelig betent spiller det ingen trille - du kommer ikke til å merke at Stanley'en sklir inn i det betente området, du kjenner bare en usigelig lettelse etterpå når du har fått tømt f**nskapet for puss...

Magien ligger i å finne "midten" av betennelsen inn mot neglen. Når du pirker med kniven i midten av "gropa" mellom finger og negl skal det ikke rare presset til før det siver grønn guffe ut.

Har hatt betennelse i fingra pga inngrodd negl mange ganger, og jeg støtter forslaget om å bruke grønnsåpevann og bacimycin kombinert med egendrenering av puss!

Huff, ble mye guffen lesing her :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.