Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Sorry....men jeg syns ikke d var så halvgærent av Suhr dette.

Tilby gratis deler mot at kunde betaler frakt "over dammen" høres egentlig ut som nokså fair deal.

Tenker litt at vi ikke kan forlange en slags livstids-garanti / service...... Som du sier selv, hvem vet hva denne gitaren har vært gjennom....

Gratis deler, når det er snakk om en mutter og to washers, skulle da bare mangle fra et Rolls Royce-merke når det faktisk godt kan være fabrikasjonsfeil det er snakk om. En mutter og to washers er ikke garanti og service på livstid. Og selvfølgelig er det greit at jeg betaler frakten, men når begynte det å koste $35 å sende et brev på 20-30 gram over dammen?

Skjønner ikke helt hva slags business sense det er som ligger bak dette heller. Ukevis med e-posting fram og tilbake før rep-en endelig sier hva han vil før han vil hjelpe meg: nøyaktig strengehøyde over 7- bånd, på D- og G-strengene, med capo på 1. og 17. bånd. Det måtte da ha vært mye mer lønnsomt for dem å bare si "dæven steike, er halsen fremoverbøyd? Vil du ha en ny nut og et par washers og se om det ordner seg da?"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.