Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forslag til nye retningslinjer på forumet


CastorFiber

Anbefalte innlegg

Jeg har lest igjennom og synes det ser bra ut.

Dessuten, sålenge det bygger på de nåværende reglene og praktiseringen av disse, er det ingen grunn til å endre stort.

§1 åpner forsåvidt for at strykernerder kan begynne å henge her, men jeg har ikke noe forslag til alternativ formulering :)

Endret av Peaceandloveandrocknroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns forumet har fungert svært bra i det siste, både med tanke på moderering og toleranser.

Eneste jeg savner, er et par aktører som sponser forumet og får lov å annonsere i "forhandlerhjørnet".

Husker hvertfall at det var svært nyttig og spennende når Backstage musikk var aktiv her og la ut mange fine medlemsfordeler, i tillegg til fantastisk bra kundeservice. Det gjorde at jeg fortsatt er kunde hos dem.

Vet ikke om dette er noe dere kan påvirke da, men bare et innspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns forumet har fungert svært bra i det siste, både med tanke på moderering og toleranser.

Eneste jeg savner, er et par aktører som sponser forumet og får lov å annonsere i "forhandlerhjørnet".

Husker hvertfall at det var svært nyttig og spennende når Backstage musikk var aktiv her og la ut mange fine medlemsfordeler, i tillegg til fantastisk bra kundeservice. Det gjorde at jeg fortsatt er kunde hos dem.

Vet ikke om dette er noe dere kan påvirke da, men bare et innspill :)

Godt innspill. Jeg har vært i kontakt med aktuelle kandidater der og gode medlemstilbud er på gang.

Forslag til regler syns jeg er gode. Det er også mulig å justere underveis senere om vi finner ut at det trengs senere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, først og fremst skal jeg takke og bukke for moderatorene her inne, de gjør en fantastisk jobb. Hatt av! Synes reglene her er bra og de trengs!

Som mangeårig ivrig fluefisker har jeg vært medlem i mange år på fluefiskesiden.no

Denne legges nå ned pga håpløse forhold.

(Ref hooked.no)

http://www.hooked.no/artikler/fluefiskesiden-no-avvikles

Håper og tror det aldri vil bli slik her...

Endret av strikes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode innspill. Da tenker jeg at de nye retningslinjene gjøres gjeldende om ikke så lenge, med et par små justeringer.

Som en tilbakemelding, ser jeg for meg at vi kanskje kommer til å ta i bruk systemet med warns litt mer aktivt enn det vi har gjort. Ser for meg at det kan være nyttig, særlig når det gjelder kjøp og salg, men også mer generelt i forumene.
Det er en enkel og grei måte å gi tilbakemelding til medlemmer om at det man poster kanskje ikke er helt slik vi som modererer ønsker at forumet utvikles.

Har også tanker om at vi trenger en moderator til, og lufter her at det kan være greit med en person som er aktiv i chat, ikke alt for gammel, bruker forumet fra mobil/brett/annen plattform enn Windowsbasert. Det vil medføre at vi oppdager feil raskere enn det vi gjør i dag.

Har du innspill på dette, så post gjerne, eller send meg en PM hvis du ikke vil at alle skal se. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.