Web Analytics
Jump to content

Slide holder

skela

Recommended Posts

Noen tips som funker?

Har forsøkt noen løsninger med lomme på strap (tungvint), skjortlomme (glass slide ramler ut og knuser), dunlop holder for mik stativ (ikke praktisk).

Ser det finnes en variant for feste nede på kropp samt clips løsning for strap. Det er vel også noen som sverger til velcro på slide.

Noen som har funnet løsninger som virker?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Jeg bestilte en slide clip da den fungerer for flere typer slides uavhengig av størrelse, virket enkel å montere samt plasserer sliden i hendig posisjon.

Rapport følger om er par uker (når mottatt og testet) om noen er interessert.

Du prater med deg selv?

Nei egentlig ikke.

Jeg vurderte et par løsninger og la ut en tråd. Et par minutter senere kom jeg frem til at den ene løsningen virket bedre enn de andre så jeg bestilte derfra.

Prøvd slide ringe à la Will Ray?

Det fins også en slide som er en solid stålstang festa til ei reim som du trer på slidefingeren, så kan du dreie på reima så stanga havner på gripebrettsida når du skal slide.

Edit: Ellers funker JB-metoden godt for ham: sett på ampen et likt antall slides som antall ganger du skal spille slide i løpet av settet, hent en og tre den på når du skal bruke den og kul den fanivold når du er ferdig.

Edited by OsamaFetLaden

Ja jeg har en slide ring liggende et eller annet sted. Kjøpte for mange år siden.

Har også diverse varianter der man kan rotere rundt eller på annen måte vaksle mellom vanlig spill og slide.

Fikk ikke så mye ut av disse gadgets. Fortrakk Blues Bottle og har omtrent bare brukt disse inntil jeg oppdaget en ny serie glass slides fra D'addario PW.

Har en skuff full av alskens metallslides i messing og stål.

Tror løsningen jeg har bestilt kan fungere.

Jeg må bare minne om at det er mulig å redigere innlegg... Veldig nyttig hvis man kommer på noe man burde hatt med.

Ja men veksler litt mellom Tapatalk app og nettleser på mobil. Og iblant litt knapø tid pr innlegg (noe som kanskje merkes på kvaliteten :-)

f71510fcbc1497c8a0194104814fdb66.jpg

Denne serien fungerte (medium og large glass slide fra PW).

90f846232b346dacb2521669f2c0be5e.jpg

Og den gamle traver Blues Bottle (med-reg og med-heavy wall).

Problemet med medisinflasken er kondens i varmt vær. Men synes de låter best.