Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Den bittelille Explorer-tråden.


Truckstop Chuckie

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Audun skrev:

Synes det ble kulere med svart plekterbrett. Pus har også omfavnet resultatet. :)

45958134131_7f603e0609_k.jpg

45046078465_a138ba69ca_k.jpg

Dæven, helt enig ? Gromt!

Fant også ut at Explorer har 3 forskjellige plekterbrett størrelser, og ser ut som dette sitter bedre en det hvite, stemmer det?

Endret av Berserker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
På 16.11.2018 den 0.17, Sugardaddy65 skrev:

Bling Explorer med 57 Classics - Ebony-Maple top- litt gull her og der . Denne låter og spiller veldig bra men er litt dyr for å ha liggende ute med kattemonstrene . Explorer er noe dritt i gitarstands og .

DSCN6161.JPG

Den der sikla jeg på lenge. Dritkul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

Denne er kjøpt i USA når kronekursen var mye bedre....det har kanskje vært en Explorer tils. på Finn . Har vært noen like Flying V husker jeg , men har kanskje vært en Explorer og ute .

Yep. De ligger på reverb innimellom. Den der, E2 og 2017 Custom er de det står mellom for min del. Ble superklar for Explorer igjen nå ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet til meg denne slitne '58 Goth Exploreren for en liten stund siden, som hadde hull etter noe bigsby greier, Gibson plekterbrett som resulterte i enda mer hull, og generelt slitt lakk. Men selv om den så slitt ut, var det en nydelig fjøl etter en service. Så da ble det "War Machine" prosjekt inspirert av Hutchinson Guitars.

Og til dere som ikke liker slikt, det er en Epiphone hvertfall. Og ja, det spilles 100% metall på denne :D 

War Explorer.jpg

War Explorer2.jpg

(Ja det mangler en streng her :P Kjøper nye imorgen)

Endret av Berserker
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, tg1 skrev:

Ikke en Explorer som sådan, men håper det er greit med mitt hjemmemekka byggesett 1f60a.png

(Kiesel Lithium-pickups på det ene bildet, EMG 81/85 på det andre.)3D1DAB35-7201-421A-85BD-448F6DA2B48D.thumb.jpeg.d0e94a8f5b163f5da0b1a1ec91d4c80f.jpeg

66E977E3-E1B2-47CE-A543-BFEB3C768EA6.thumb.jpeg.56bdb4b300601506ad4c148ef9189d9b.jpeg

Nydelig ? Den har jo Explorer form, så syns den hører hjemme i denne tråden.

  • Liker 1
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er for liten. Kom igjen folkens, ta nye bilder av fjølene ?

Gjorde en liten endring på denne "krigs exploreren", dette er et slikt endeløst prosjekt. Skal selvfølgelig få EMG pickups :1963:

 

 

War Explorer3.jpg

Endret av Berserker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.