Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Broodcaster under bygging av brødfjøler.


Anbefalte innlegg

Kikket gjennom youtube-kanalen din nå rottenikken, og alle gitarene dine er ustemt (i varierende grad) i alle videoene dine. Det er ikke for å være stygg eller ubehagelig på noen måte, men det kan nesten virke som at du er tonedøv. Fremfor alle disse prosjektene dine hadde du kanskje likt å få deg en sånn automatisk tuner som dette. Det sjenerer ikke utseende på gitarene, og du er sikker på at gitaren din er stemt til en hver tid. :)



Igjen; hvis det blir oppfattet som ufint av meg å spekulere i dette må dere gjerne slette posten. Min intensjon er god, og jeg mener en kikk gjennom youtube-kanalen bør være bevis nok for å se det. Igjen: Kult prosjekt, og jeg kunne gjerne ha tenkt meg å høre gitaren skikkelig, derav oppfordringen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du arvet din fars gehør? Hva med å la ham stemme instrumentet en gang før du legger ut noe mer.

Jeg er like umusikalsksom min far er musikalsk. Jeg spiller bare teknisk og hører ikke alltid at ting er ustemt. Faren min kan ikke stemme den for jeg er den eneste i slekta med mitt etternavn som har emigrert til Nederland. Å reise 130 mil for å stemme en gitar...

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øv deg på å stemme gitaren uten noe hjelp .

Det har jeg ikke gehør til. Jeg har aldri klart det og jeg begynte å spille for 17 år siden

en clip-on tuner er ikke dumt heller, koster ikke mange kronene (euro kansje i nederland)heller. Anbefales, bruker en selv.Gir mye mer spilleglede når instrumentet er stemt ordentlig.

Endret av killer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.