Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Broodcaster under bygging av brødfjøler.


Anbefalte innlegg

Må bare minne deg om at mye av lyden du får fra gitaren avhenger av ferdigheter og måten du spiller på. Hvis den nye gitaren din låter helt rått gjennom en type forsterker er det nok stor sannsynlighet for at den gjør det i en annen også. Ikke bare pga forsterkeren og gitaren, men måten du spiller på. Når jeg spiller opplever jeg at det låter ganske "likt" uavhengig av hvilket utstyr jeg spiller på.

(Allikevel bruker jeg 4000,- på en OD-pedal - galskap)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GITAREN ER FERDIG!!!!!

Og jeg spiller på en Chord Cal63pk forsterker.

Jeg profeterete riktig. FANTASTISK LYD!!!! Og nydelig og spille på og lettspillt med god hals.

Det var en på forumet som sa at en streng ofte låter bedre enn seks. På denne gitaren er det omvendt. Nydelig med overdrive også. Det er den beste gitaren jeg noensinne har hatt selv om jeg til og med har lagt ut 8 Flak for en gitar.

post-13591-0-49054900-1447952889_thumb.j

Endret av Rottenikken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående kroppen så har jeg skrevet feil treverk. Min kones svoger er tømrer og så den for første gang i går. Jeg spurte ham og han sa at det er Bøk treverk. Ikke godt å vite når man kjøper ferdig spekefjøl og ikke er i faget innen treverk.

Faren min som har det kjempegode gehøret, som jeg srev tidligere, han hadde hørt gitaren med en streng og syntes det låt meget bra, men resultatet er det dobbelte av hva han forventet sa han.

En ting kan jeg si angående pickups: Dragonfire pickup, i alle fall humbucker er kjempegod kvalitet. Også med overdrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.