Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Broodcaster under bygging av brødfjøler.


Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått humbucker også. Pickupen sitter for høyt oppe så den  hvite pickupringen er for høy og buet under så den er nok beregnet for les Paul, men den kan jeg ta baufila og sage lavere. Plast er lett å jobbe med.

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎25‎.‎03‎.‎2017 at 10.59, WelhavenT skrev:

Synes du skulle mekka nytt design på plekterbrettet også. 

Nei. Overhodet ikke. Da jeg printet dette plekterbrettet så kostet det meg bare noen cent å printe det totalt med strøm og plast å regne, for da hadde jeg egen 3Dprinter så jeg printet det selv. Skal jeg printe nytt så må det bestilles og prisen blir minst 50€ med porto, om ikke mer, siden jeg har solgt 3Dprinteren.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå er det koblet og det låter fint med to pickups. Den humbuckeren er det bra lyd i.  Jeg byttet ut til toggle switch og et stk 250k CTS med 9% toleranse. Den har fantastisk lyd men er ustemt. Bare få ordet det problemet så er dette en nyyydig gitar. 

Jeg koblet coilsplit, men det var ikke vanskelig... Noen sa en gang at det er for viderekomne. Det virker bra det.

Nå sitter også humbuckeren rett også i denne pickupringen. Den ble flyttet litt til høyre som dere skrev. Jeg bruker en annen pickupring. 

Den humbuckeren syntes jeg det er like god lyd i som den andre pickupen som er en Fender CS Texas Special. 

Angående plekterbrettet så syntes jeg at det passer perfekt. 

 

 

image.jpeg

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.