Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Broodcaster under bygging av brødfjøler.


Anbefalte innlegg

2 timer siden, Audun skrev:

Det er helt greit så lenge det ikke står en Rolls Royce ved siden av. 1f609.png

Da kunne man jo tatt RollsRoyce ornamentet og satt det på Skoda'n , så hadde man fått en bedre bil , jeg ville hatt Fender USA hjulbolter på min ?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Audun skrev:

Du skal ikke synes det er flaut. Jeg har en GFS humbucker i en vaskeekte Fender Telecaster jeg. Den låter helt fint, og utenpå ser den faktisk ut som en helt vanlig humbucker. 1f60a.png

Har en GFS VEH i Charvelen, den låter kuler og krutt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strat'en min har Texas Special i bridge og originalpickupene fra en Squier Classic Vibe i neck og middle. Funker knallbra sammen! Ikke GHS, men det er ikke automatisk sånn at den dyr og en billig pickup ikke funker sammen, så lenge den billige låter bra.

Har også kjørt SD i kombinasjon med stock Fender Mexico strat-pickups, med like godt resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brødfjøl - det er utsøkt treverk iden. Den er et mesterstykke.  Og det er en skjelden modell. Fra spøk til revolver:

Jeg skulle selge min CS og får selvfølgelig ikke tilbake de pengene som jeg brukte. Vente en stund og gjøre ferdig min hvite strat neste mnd. Hvilken humbucker gjenstår å se. Men seymour duncan blir det for jeg liker bedre å betale for varen enn for toll og porto. Sist jeg handlet hos GFS kostet varen 69dollar, porto 50 dollar og over 28€i toll. Nei takk - De pengene legger jeg heller i en Fender vintage humbucker made in USA til ca 45dollar og drøyt 12 dollar porto. Det er mer min stil - balanse mellom porto og pris på vare. Prisen komer ut på det samme som GFS og det er hvit Fender USA vintage og den er ny. 

Jeg handler aldri noe som ca 50% av det jeg betaler er porto og toll mer, så det blir Seymour Duncan fra Tyskland. (Fra Tyskland får jeg hvit pickup og gratis porto og ingen toll)

HØR NÅ!!!

Det er riktig are gitaren er litt sur på forrige opptak. H-strengen var en liten tanke ustemt. Nå er den nystemt og lastet opp på yourube nå nettopp. 

 

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sadlene er inntonert. Hvordan kan dette ha seg? Nye strenger? Eller feil med stemmemaskin? Jeg skal få gjort et proft oppsett av denne hvis jeg blir rik en gang. 

Ingen jeg kjenner klarer å høre det, meg selv iberegnet. De sier at det er nydelig lyd i den. Selv syntes jeg det samme så så lenge jeg ikke spiller i band og bare koser meg med den i stua så trenger den ikke mer oppsett. Kona sier også at det er god lyd. Vi har vel ikke ditt gehør, da. 

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.