Web Analytics
Jump to content

Broodcaster under bygging av brødfjøler.

Recommended Posts

Kult. Foreslår at du gjør en tolkning av denne med Broodcasteren når den er ferdig :D

Han er belgisk, det er belgisk nederlandsk, også kalt flamsk. Jeg hører det på aksenten. Men mulig han bor i Nederland.

Over til noe annet. Jeg skal ha selvdesignet stol i rustfritt stål med nikkel. Jeg bestiller fra shapeways. Der skal det stå Broodcaster på stolen. Og halsplaten blir også custom i stål, med: "Helge. Broodcaster."

Edited by Rottenikken

hva slags lyd er du ute etter med denne, da du bare skal bruke en mid-positioned pickup?[/

Jeg skal ha en 50's vintage humbucker fra guitarfetish. Alpha potmeter i liten størrelse for å spare plass og det blir volum og bass/diskant ratt.

Edited by Rottenikken

Jeg kjøpte to brødfjøler i dag og en hals hadde jeg liggende. Finish og farge - det er ferdig fra butikken. Brødfjøl skal det være.

De kostet litt så jeg ville teste før jeg kjøpte totalt 4 fjøler for full tykkelse

Edited by Rottenikken

Seriøst, det koster kanskje 100,- i materiale for å lage en overfres ut av en billig dremel. Plusser du på en stikksag og en anstendig pussemaskin, så har du muligheten til å lage de formene du selv ønsker. Jeg er helt for å bruke de enkleste ressursene en har, og lage noe bra av de, men en kan jo for guds skyld i det minste prøve på noe ordentlig! Om du er hypp på en utfordring, så utfordrer jeg deg til en budsjett-build off! Jeg er en student som bor på verdens minste hybel, men det hadde vært morro å sett hvordan du hadde tatt utfordringen. Vi kan sette et lavt budsjett og se hvem som klarer å mekke best mulig gitar til våren. Som vurdering, kan vi spørre Castor eller noen annen om å bedømme gitarene. Vinneren får beholde motstanderens gitar. Du er herved utfordret!

PS: Jeg har aldri bygget en gitar før, så du burde ha alle fordelene her..

Edited by bFylling
  • Like 5

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Siste aktive tråder

• Vi er et ny oppstartet band, vi spiller litt forskjellig, alt ifra Pink Floyd til CC Cowboys, vi har planer etterhvert å spille konserter osv. Tillegg lage egne låter. 
    • Hei. Hvem er dere og hvilke sanger er det snakk om å spille?
    • Hei. Vi søker etter en bassist til et band i Arendal. Vi har tilgang til øvingslokale. Sjanger, rock. Vi er på utkikk etter en bassist som deler lidenskap for musikk og som har god teknikk og samspill. er åpen for å eksperimentere med ulike stilarter og låter, men vi ønsker også å ha et fast repertoar som vi kan øve på og fremføre. Vi er fleksibel når det gjelder øvingstider, men vi håper du er seriøs og engasjert. Hvis dette høres ut som noe for deg, vil vi gjerne høre fra deg snarest. Vi ser frem til å snakke med deg og finne ut mer om din musikkbakgrunn og interesser.
    • Lagde en hals av alm, og holder på med en jazzmaster kropp av samme planken . Underste kroppen er av surnet lønn.
    • Takk for det. Har brukt bjørk i toppen, alm i halsen og er usikker på kropp men tror det kan være sitka gran. Fikk en stor bit fra en arbeidskollega som ikke visste hva det var.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.