Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Broodcaster under bygging av brødfjøler.


Anbefalte innlegg

Kult. Foreslår at du gjør en tolkning av denne med Broodcasteren når den er ferdig :D

Han er belgisk, det er belgisk nederlandsk, også kalt flamsk. Jeg hører det på aksenten. Men mulig han bor i Nederland.

Over til noe annet. Jeg skal ha selvdesignet stol i rustfritt stål med nikkel. Jeg bestiller fra shapeways. Der skal det stå Broodcaster på stolen. Og halsplaten blir også custom i stål, med: "Helge. Broodcaster."

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags lyd er du ute etter med denne, da du bare skal bruke en mid-positioned pickup?[/

Jeg skal ha en 50's vintage humbucker fra guitarfetish. Alpha potmeter i liten størrelse for å spare plass og det blir volum og bass/diskant ratt.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte to brødfjøler i dag og en hals hadde jeg liggende. Finish og farge - det er ferdig fra butikken. Brødfjøl skal det være.

De kostet litt så jeg ville teste før jeg kjøpte totalt 4 fjøler for full tykkelse

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, det koster kanskje 100,- i materiale for å lage en overfres ut av en billig dremel. Plusser du på en stikksag og en anstendig pussemaskin, så har du muligheten til å lage de formene du selv ønsker. Jeg er helt for å bruke de enkleste ressursene en har, og lage noe bra av de, men en kan jo for guds skyld i det minste prøve på noe ordentlig! Om du er hypp på en utfordring, så utfordrer jeg deg til en budsjett-build off! Jeg er en student som bor på verdens minste hybel, men det hadde vært morro å sett hvordan du hadde tatt utfordringen. Vi kan sette et lavt budsjett og se hvem som klarer å mekke best mulig gitar til våren. Som vurdering, kan vi spørre Castor eller noen annen om å bedømme gitarene. Vinneren får beholde motstanderens gitar. Du er herved utfordret!

PS: Jeg har aldri bygget en gitar før, så du burde ha alle fordelene her..

Endret av bFylling
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.