Web Analytics
Gå til innhold
Affen

Affen spiller U2

Anbefalte innlegg

Den 7.11.2015 at 20.04, Affen skrev:

En av mine gamle favoritter! Låter fett, denne skal øves på! Ha en fin dag og takk for inspirasjon!

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
22 timer siden, arneK skrev:

En av mine gamle favoritter! Låter fett, denne skal øves på! Ha en fin dag og takk for inspirasjon!

Takk sjef ;):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Anti-Virus
      Har en Danelectro U2 som jeg etterhvert tenker på å selge. De sjeldne gangene jeg spiller elektrisk bruker jeg Telecasteren. Kjøpte denne brukt på begynnelsen av 2000 tallet. Hva kan jeg forvente å få for denne? 1000kr?

• Av Affen
      Er ute ette anbefalinger på fuzzpedaler, i prisklassen rundt tusenlappen.
      Har tidligere mekka to kits fra Musikding, og likte klart germaniumversjonen bedre enn silikon, men ingenting er skrevet i stein.
      Spiller mye U2 og U2 ish musikk
    • Av Affen
      Det gledes i heimen! Korg A3! Himmelen for en ihuga The Edge fan som meg
    • Av Affen
      He en stund drømt on å starte et U2 coverband da jeg er over gjennomsnittet fan
      Søker trommis, bassist og vokalist til dette prosjektet, bor i Kristiansand.

Er det forresten noen der ute som vet om flere sider jeg kan annonsere dette på?
    • Av Affen
      Første gang jeg deler noe her inne, dere er jo så flinke alle sammen. Men våger meg
      å dele en litt rusten versjon av U2`s knallsang "Bad". Som dere kanskje vet er jeg stoooor fan av U2.

Spilt inn på Logic Express. Ha i minne at jeg ikke er hverken Bono eller Edge

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.