Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

#gitarnorge på Instagram


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Jeg la inn en blokk nede på forsiden med mulighet for å feede bilder direkte til forsiden av forumet fra Instagram. Bruk taggen #gitarnorge

Mitt brukernavn på Instagram er @kjiver - jeg legger ikke ut så mye - stort sett bare skryt - men kanskje flere brukere her bruker Instagram?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instagram er en bildetjeneste for å dele bilder med sine venner på/med telefon (helst). Om man tag'er med nevnte tag kommer bildet på vår nettside..

Jeg skjønner greia med insta og tagging. Når jeg sjekket taggen #gitarnorge på insta, dukket det opp 11 innlegg der det nyeste var over to uker gammelt. Hvis jeg nå legger ut et bilde på min egen insta konto med taggen #gitarnorge, vil det havne hvor? Hvilken nettside? Forumet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ligge en blokk på forsiden med feed derifra nede til høyre. Gi beskjed om du ikke ser den.

Det er mulig der årsaken til alle problemene ligger. Jeg har ikke noe forside. Når jeg trykker på "forside" blir jeg kasta rett tilbake til forumet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Har ikke Sidebar. Forumet dekker hele skjermen.

DQOUSKR.png?1

Klikk under dråpen etter "vis nytt innhold", da får du frem sidebaren. Man ser på skjermdumpen hvor du kan klikke.

Endret av Amund Blix Aaeng
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.