Anbefalte innlegg

+andreasf    202

Osama har kjøpt en pedal av meg også (aner jeg et mønster)? Rask forhåndsbetaling og hyggelig korrespondanse.

Anbefales! Skjult innhold - vennligst logg inn/emoticons/Diverseekstraikon_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.gitarnorge.no/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Naigewron    589

Kjøpte gitar fra Skjult innhold - vennligst logg inn. Null stress, flott fyr. Pga baby med kolikk har jeg riktignok ikke hatt sjansen til å plugge den inn og teste enda, men jeg regner med den låter like fett som den ser ut :lol:

Godt pakket i bobleplast og det hele. Et bittelite minustrekk for å ha brukt pakketeip som satte merker på gitaren og kassen, men det tror jeg ikke han kunne forutse B)

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
+OsamaFetLaden    985
2 timer siden, Naigewron skrev:

Kjøpte gitar fra Skjult innhold - vennligst logg inn. Null stress, flott fyr. Pga baby med kolikk har jeg riktignok ikke hatt sjansen til å plugge den inn og teste enda, men jeg regner med den låter like fett som den ser ut :lol:

Godt pakket i bobleplast og det hele. Et bittelite minustrekk for å ha brukt pakketeip som satte merker på gitaren og kassen, men det tror jeg ikke han kunne forutse B)

Det med teipen var jo litt kjipt... Har som regel brukt blank pakketeipEr det andre typer som er bedre? Duct?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
+OsamaFetLaden    985
Den 6/3/2016 at 11.48, Naigewron skrev:

Godt pakket i bobleplast og det hele. Et bittelite minustrekk for å ha brukt pakketeip som satte merker på gitaren og kassen, men det tror jeg ikke han kunne forutse 

Får spørsmål på privaten om jeg klistrer teip rett på gitarer jeg sender, så jeg bør kanskje avklare: Nei, det ville jeg aldri ha gjort. Det jeg derimot gjorde, som var litt uvørent, var å teipe sammen bobleplasten jeg pakka rundt gitaren. Den må ha blitt såpass forskjøvet at teipen har løsna et sted og limt seg fast et annet. Det ideelle hadde selvsagt vært å hatt et komplett, fysisk skille mellom gitaren og polstringen.

Kassen, derimot, ble teipa så det holdt, fordi gitaren var så tjukt polstra inni kassen at hengslene på kassene ikke var tighte nok til å holde kassen lukka under såpass press innenfra.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Straymond    4 302

fullførte just en knall og trygg trade med osamaen.

super dialog hele veien, gode produkter som var vel pakket.

tomler opp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
+askret    663

Nok en handel med Osama, kjapp og han forhåndsbetalte. Anbefales!

Endret av askret
  • Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive