gitarbutikken.com 0 Skrevet Mai 31, 2005 Hei.Vi har fått tilbud om å ta inn T-rex effektpedaler fra Danmark.Noen som har noe kjennskap til disse ? Om de er bra eller dårlig.Alle tips mottas med takk. !http://www.t-rex-engineering.com/ Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Slash T 0 Skrevet Mai 31, 2005 De skal være av bra kvalitet. Har selv lyst på en replica delay boks. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gnome 5 Skrevet Mai 31, 2005 Jeg har bare testet en av pedalene; Mudhoney'en, og den låter kanonfett for litt lett overdrive lyder. Skal til byen i morra, så kanskje jeg får tatt meg en titt Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
gitarbutikken.com 0 Skrevet Mai 31, 2005 En replica vil ligge på ca 2900.- Og en mudhoney rundt 1395.-Noe stive priser syns vi kanskje . ...... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gnome 5 Skrevet Mai 31, 2005 Welcome to the world of boutique gear Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
CasuS 18 Skrevet Juni 1, 2005 2900,- er ikke dyrt for en replica. Tror ikke det er andre sjapper i Norge med så lav pris. Replica`en har vel også rykte på seg som en av verdens beste delaypedaler! FET sak. Må ha meg en sånn Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
gitarbutikken.com 0 Skrevet Juni 1, 2005 Da får vi kanskje ta dette inn . Så får vi se om det blir noe salg.... Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Slash T 0 Skrevet Juni 2, 2005 2900 er aldeles ikke dumt for en replica. mener den kosta 4495 eller noe en gang i luthman katalogen Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
gitarbutikken.com 0 Skrevet Juni 2, 2005 Vi kommer til å ta inn disse pedalene :T-Rex Dr. Swamp,T-Rex CompNova,T-Rex Tremster,T-Rex Mudhoney,T-Rex Alberta,T-Rex ReplicaSå får vi håpe vi kan tilby en bra pris på disse .-----alf / gitarbutikken Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
gitarbutikken.com 0 Skrevet Juni 2, 2005 Kjempefett ! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Gnome 5 Skrevet Juni 2, 2005 Kanskje jeg kjøper en Mudhoney. Passer perfekt i riggen jeg planlegger. Men det måtte ha vært om prisen var god nok Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
noddy noodLe 0 Skrevet Juni 2, 2005 Estetisk pene pedaler, det må jeg si. Selv har jeg ingen erfaring med dem.Fant non linker for de interesserte i mer info:Dr. Swamp, 2-kanals distortionCompNova, compressorTremster, tremoloMudhoney, distortion?Alberta, tube-simulator distortionReplica, delay Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
gitarbutikken.com 0 Skrevet Juni 10, 2005 Da var boxene kommet til lager.Vi åpner med noen knallpriser .....sjekk www.gitarbutikken.com Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
BadEddie 0 Skrevet Juni 12, 2005 Håper dere sender den i morgen mandag! Går det kjapt og greit så blir det nok snart en kompressor fra dere også! Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider