Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny eier av forumet


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Som de andre sier, takk for info og hyggelige planer fremover. Hvis du i tillegg til fjellforum og gitarforum etablerer feks. klassisksportsbilforum.no, raskebåterforum.no og lettkleddebrunetter.no så har du i hvert fall en livslang kunde her i gården:).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Godt med info fra selveste eieren. Dette er for meg en allerede god start :)

Jeg kommer til å opprette nye tråder etter hvert som småtteri blir endret her når jeg får det på "min" server.

Forumet ligger altså i kveld fortsatt på gammel server, men alt av software er overført. Det vil si at kun databasen og evt nye bilder vil bli overført på nytt igjen. Databasen er såpass stor at det tar en del tid å overføre og sånn jeg har valgt å gjøre det vil forumet stenge de timene det tar å laste opp. Den flotte gitarguiden etc som ligger på forsiden er lagret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet har jo en egen løsning for å laste opp bilder (media.gitarnorge.no). Vil bildene som ligger der bli overført, slik at de fortsatt fungerer i forumpostene?

Ellers håper jeg vel på en mer elegant løsning på dette når forumet er over på ny plattform.

Veldig bra at forumet er i hendene på noen med god erfaring og gode intensjoner. :)

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet har jo en egen løsning for å laste opp bilder (media.gitarnorge.no). Vil bildene som ligger der bli overført, slik at de fortsatt fungerer i forumpostene?

Ja - intensjonen er at bildene i media.gitarnorge.no skal fungere. Alle de bildene er lastet over. Den tjenesten var jeg ikke tenkt å bruke videre - men gjøre det slik at man kan laste opp som normalt.

Eneste som kan forsvinne fra forumet er om det er lenket til de wordpressbildene på forsiden. De bildene blir også tatt vare på, men de blir flyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.