Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson G0 uten stempel i cavity?


Alfi27

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en R8 som var stemplet med R9, og fikk beskjed om at dette var litt hipp som happ. Hadde ikke brydd meg om det.

.

Sitter med en forunderlig følelse om at det muligens kunne hatt betydning vet en eventuell omsetning av instrumentet.

Hvem var gårdbrukeren som leverte deg beskjeden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette "fenomenet" finner man igjen i noen av de les paul forumene på nettet. Har lest om dette flere ganger mener jeg å huske

.

Aldri hørt om en R8 Som er merket R9 i cavity, men så er det også umulig å få med seg all info.

Derimot så er det haugevis i 'R-serien' som IKKE har noen markings i det hele tatt i hulrommet.

Har selv hatt en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Aldri hørt om en R8 Som er merket R9 i cavity, men så er det også umulig å få med seg all info.

Derimot så er det haugevis i 'R-serien' som IKKE har noen markings i det hele tatt i hulrommet.

Har selv hatt en.

Var vel det jeg egentlig mente, at det mangler merking i cavity og har lest om dette på en del forskjellige forum?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kuriositet kan jeg nevne at jeg har en Goldtop fra 'Hot Mod'- serien som egentlig er en R7 med '55 hals. Altså slankere.
Den er merket kun med et '5-tall' på cavity-lippen. Ingen R, altså pga. det ikke er en reissue,
men en repro av en '55, men med T-O-M og 'buckers.
Cool geetar.

Endret av Hyrcanian
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.