Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Partscaster halsplate i stål.


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Jeg har laget en halsplate i stål med samme spec som Fender sin. (jeg har en ekte fender å sammenligne og måle mot.) Men på min står det ikke Fender, nei det står Partscaster. (i 3D inngravert) Se bildet. Dere kan kontakte meg for bestilling men den koster 50 euro å lage og jeg vil ha 100kr for jobben. pluss porto. Jeg tar 60 euro for den og med porto blir det 70 euro. Da er den i Stål. Gull, sort og nikkel koster det samme. Se bildet:

Jeg har uten mikrotilt også.

Hvis noen vil bestille en så kan dere kontakte meg på HJM.models@outlook.com. Dere må oppgi om dere vil ha microtilt eller ikke og ønsket farge. Alle er i stål.

Noname-27.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Halsplata koster like mye som "lego-leke-gitaren" ?

Ha ha ,........... ser dog fin og forseggjort ut.

:)

Ja, det er blodpris. Men de som bygger en gitar selv og setter sammen for eget bruk av de proffe bruker mye penger likevel. De får en partscaster og hvis man bruker 15000kr på en partscaster så har man råd til denne. Egentlig regner jeg ikke med å selge en eneste en. Men tilbudet er der.

Nå skal jeg vise hva jeg skal ha på min partscaster. Den blir i gull. Skal jeg ha en ekte fender i gull så ligger de fort på en tusenlapp på e-bay.

Noname-28.jpg

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Hyrcanian.

Jeg tror ikke du vet hva Lego-gitaren min har kostet meg nå. Og mange deler skal enda byttes ut med fra enten Wilkinson eller Mexico Fender til USA fender, feks stol, stemmeskruer, pickups, eletronikk etc. Jeg har regnet med at jeg enda må regne med minst 750 euro til om ikke mer. Jeg vet at det er litt sykt men.. Og at jeg kan få en brukt USA for den prisen, men det er hobby å bygge. Når jeg kommer til Norge når den er ferdigbygget så skal den settes opp av gitarmaker.

Fender Mustang 2 står også på listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.