Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal ha ny gitar, tips?


Sorg

Anbefalte innlegg

Moderatorpost.
Språklige finesser om på diverse nivåer kan dere ta på PM.
Denne tråden handler ikke om norsk språk på høyt akademikernivå, selv om det i og for seg er festlig. Den handler om en gitar.
Det er jo ikke uvanlig at tråder sporer av her etter hvert, men det får være måte på. Det gjelder å holde kjeft noen ganger, slik at det blir færre poster å fjerne for oss som jobber gratis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp forholder seg til ned..

I min grammatikalske forståelse kan man gjerne ha en gitar langt opp, eller langt ned... Men du vet vel best...

OT:

Det høres ut som om du vil ha en PRS med 24 bånd. En CE24?

Nick Huber har forøvrig mye fett i samme gate. Thorn er også fett å sjekke ut, om du har gryn.

Endret av Kossoff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De solgte noen Huber hos Godlyd, mulig de dukker opp brukt.

Når Godlyd holdt til i Sandnes tester jeg omtrent alle gitarene i butikken under et besøk... og Nik Huber skilte seg klart ut... på to områder.. da de kostet mest og merkbart hadde særskilte kvaliteter mtp spillbarhet, respons, kvalitetsfølelse...

Det finnes vel også noen kvalitetsgitarer hos Vintagegitar, bl.a en Collings elektrisk som virket ok.

Vet ikke om det er solgt noe særlig Fibernare her til lands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kossoff: ja Collings lager noe av det bedre/beste på markedet i den kategori. Men de finnes også noen perler blant Heritage gitarene (spes 335 utgaven). Og en og annen Gibson er også brukbar (f.eks CS336). Det henger (evt hang..) en blonde Gibson 335 i Kongens gate som var overraskende god. Men så lang vil jeg mene at den ene Huberen på Godlyd tok kaka... (den var vel priset rundt 35.000 dengang...)

Endret av skela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.