Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NBD - Fender Aerodyne Jazz bass CIJ


sarge

Anbefalte innlegg

@CastorFiber , ja jeg er absolutt fornøyd. Dette er blitt min hovedbass, og den brukes absolutt mest av 34"-bassene mine. Jeg har en mye rimeligere short-scale bass som også får mye spilletid, spesielt når jeg sitter ved PC og analyserer låter for å finne ut hvordan jeg spiller nye låter, men Aerodyne-bassen er med på bortimot alle bandøvinger og har vært bassen på alle gigs siden jeg skaffet den. Den er lett, noe som gjør at ryggen min tåler den i timevis, og den er lettspilt, noe som gjør at jeg fikser det meste av låter på den. Visse spillestiler (f.eks. enkel slapping) synes jeg låter bedre på en aktiv bass, men med litt EQ-skruing på amp så fungerer det også. Jeg er godt fornøyd. Bassen er ikke perfekt, men den fungerer så godt for meg at jeg tror jeg måtte fått bygget en custom bass spesielt for meg for å få noe som passer bedre. Jeg er også veldig glad i utseendet på den. Den har en ren stealth-følelse uten båndmarkeringer, plekterbrett eller kontrollplate, og likevel har kroppen en binding som gjør den sofistikert nok til å ikke bli helt metal. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.