Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Corsa Manalishi


RR73

Anbefalte innlegg

Jeg savner den ihvertfall ikke, skikkelig dårlig diodedist, og en komplett ubrukelig kanalswitch. For min del hadde den aldri blitt brukt i original tilstand. Folk får gjerne mene hva de vil, og hadde jeg hatt en 68 plexi hadde den aldri blitt moddet. Synes man må skille litt imellom hvilke Marshaller som er verneverdig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo tenkes at noen er mer opptatt av å hente sitt EGET lydideal ut av en Marshall, fremfor å bare spille gamle Zeppelin-riff og la livet være en eneste stor mimre-session.

Hø? Page hadde jo ikke engang en ekte Plexi, dessuten ble den modda med KT88 rør etter hvert.

Og de låtene du tror er innspilt med Marshall, er det antagelig ikke brukt Marshall på i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke hadde en ekte plexi, hvordan kan "den" ha blitt modda med KT88 rør da?

Jeg har aldri hatt en Ferrari, dessuten kjørte jeg den kun på sommeren.

Hvem bryr seg?

Grattis med feit gitar, RR73!

Marshallen Page brukte (etterhvert) var en '69 overgangsamp mellom Plexi og Metalface.

Den ble modda med KT88 for å gi mer cleanlyd når de spilte Stairway live.

(det går å modde en Marshallamp selv om det ikke er en Plexi)

På de første utgivelsene brukte ikke Page Marshall amper i det hele tatt.

Da gikk det i Supro, Vox og Hiwatt.

At du ellers prater om Ferrari og ikke bryr deg er sikkert godt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du blander... "Hvem bryr seg" var da myntet på deg for å fjase om alt annet enn trådstarters opprinnelige tråd.

Feks å snakke dritt om forsterkeren. Derav, og jeg gjentar, hvem bryr seg?

Blander ikke i det hele tatt, og poenget var ikke å snakke dritt om forsterkeren.

Kommentaren var om Folkesson.

Og det er mange som bryr seg om hva Folkesson holder på med med gamle Marshallamper.

Han er en lite likt "kjendis" på diverse store internasjonale forsterkerforum og Marshall forum.

At du ikke bryr deg, betyr ikke at andre ikke gjør det.

Og at du syns at jeg ikke bør få mene noe om Folkesson har jeg også fått med meg.

Endret av GunnarpåMo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.