Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge selges


Guitarboy11

Anbefalte innlegg

Syns og det funker veldig bra her og "tonen" er generelt veldig bra .

Moderatorer gjør en bra jobb der .

Noen få er det som har en " litt kvalmen " holding . Men det er få , og de får ikke "regjere" , som ofte skjer på andre forum.

Om f.eks 4sound eller andre får ta over , så trenger ikke det bety at det blir dårligere .

Får bare håpe det holder seg omtrent som nå .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en av aktørene i markedet, f eks 4sound, kjøper forumet, så vil det nok være i deres egen interesse å la det beholde sin selvstendige profil. Dersom det blir et rent annonseforum for 4sound vil forumdeltagerne logge seg av og si seg ferdig med forumet (eventuelt hoppe over til en gruppe på Facebook eller lignende). Den som kjøper det vil nok heller være interessert i å tilføre ressurser enn å tappe forumet for medlemmer og ekspertise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen mulighet for å holde oss oppdatert på eventuelle endringer før de trer i kraft? Et alternativ kan jo være kronerulling for å holde dette gående dersom det ikke kommer noen aktuelle kjøpere på banen. Skjønner at det er en del kostnader forbundet med å holde GN i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke mer enn dere. Jeg har bare tenkt litt rundt dette, og hva motivet for den annonsen kan være.

Når det gjelder å orientere, så synes jeg ikke at jeg er den rette til å gjøre det. Jeg bare modererer.

Det var ikke meningen å lage noen krisestemning hvis man skulle tro det, men jeg håper de finner en eller annen kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi ønsker i utgangspunktet å finne en eier som kan drive forumet videre i samme ånd som tidligere. Kanskje investere i å gjøre det enda bedre også. Det er viktigere enn pris. Samtidig ønsker vi å ta betalt for det for å luke ut useriøse aktører. Så får vi se om det er noen som kan være interessert. Det er ikke sikkert. Et alternativ kan være å danne et andelslag eller en forening som forvalter forumet. Vi holder dere gjerne informert før eventuelle endringer trer i kraft.

Det er ingen dramatikk rundt dette, så bruk forumet som før og kos dere med gitarspilling :)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.