Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge selges


Guitarboy11

Anbefalte innlegg

Tøys i vei, for all del. Dette er ikke tull, men alvor. Har noen 200 000, så kan man kjøpe gitarnorge.

Hva jeg mener skal jeg holde for meg selv, da det ikke har noe å si, men at det er mulig at det blir endringer hvis noen slår til er helt klart.

I verste fall, hvis forumet skal fortsette i den formen den har, må det tas noen grep. Jeg ønsker ikke å krisemaksimere noe, men vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok prisen er omtrent 100 ganger for høy :-)

Tror nok prisen er ganske riktig ut fra antall brukere, antall aktive brukere, antall innlegg pr måned, antall sidevisninger pr måned, osv.

For rett aktør kan forumet være en gullkantet annonseplatform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være krise. Hifisentralen er et forum for hifiinteresserte, og det har i alle år vært driftet av en profesjonell bransjeaktør. Det kommer an på holdningene til den som drifter. Jeg tror også at for å holde aktiviteten oppe, så må man innse at forumet handler om mennneskene og deres frihet til å diskutere det som interesserer.

Endret av sarge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunnskapen er minimal, mens selvbilder og selvforherligelse er optimale,

Denne setningen tror jeg at jeg skal bruke som signatur. Beskriver meg i et nøtteskall:).

Forøvrig så må jeg få si at noe av det jeg liker best med GN er nettopp dette at terskelen for å joine inn i diskusjoner er lav - andre forum har mange brukere med sykt mye (både innbilt og reell) kunnskap, og dette gjør nok at mange er bekymret for å legge hodet på blokka. På GN så har man et mye bredere utvalg av aktive brukere, akkurat slik som den reelle sammensetningen av gitarspillere der ute. Ingen gitarprodusent eller musikksjappe hadde overlevd uten oss som mangler ferdigheter men elsker instrumentet. Det at dette også går igjen på et gitarforum syntes jeg er helt topp, og derfor har jeg ingen problemer med å se en relativt stor verdi på GN. Det er enormt bra brukertall her ift befolkningen i dette landet, og det er bare å ta av seg hatten for gutta som har fått frem dette. Håper de får godt betalt :) .

Endret av Pledrik
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.