Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Straymond's gaming-covers


Straymond

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, stromstans skrev:

Huhei, favorittlåta mi fra fjorårets favoritt-soundtrack!

Veldig kul versjon, selv om jeg synes den går litt på bekostning av den fantastiske originalmelodien (men så kan jeg jo bare høre på originalen i tillegg og få i pose og sekk). 

Også veldig gøy å høre hvordan produksjonen blir bedre og bedre for hver cover du gjør. 

Ja, den er virkelig steinbra hele soundtracket!

tusen takk, prøver å bli litt mer bevisst på helheten for her gang.

jeg hadde håpet å få lagt på litt reverb på skarpen denne gangen, men måtte bare gjøre meg ferdig før jeg fikk tantrum nede.

det er ikke alltid så lett å finne ut av daw syns jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

jeg har en kompis som er neo geo junkie, og sysler litt på youtube med dette. han spurte meg om jeg kunne lage en liten jingle.

jeg har ikke rørt systemet på MANGE år, men musikken herfra var et hyggelig gjenhør.

Raguy, eller Blue's journey som det også heter.

dreamcast-1320888811_zpscxxhdtg4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Et par forslag (les: sterke ønsker) fra en som kunne vært flinkere til å gi deg feedback på det du allerede har gjort. Lover å forbedre meg ;) Vet ikke om du har noe forhold til disse spillene, men anyways.

Først ut, mitt livs beste spillopplevelse; NES-spillet Ufouria the Saga! Brukte mange timer på dette som liten pjokk, aldri kost meg så mye med et spill siden. Prøvde det igjen i voksen alder, og fyttipokker så vanskelig det var. Uansett, gode minner og tidvis et fantastisk soundtrack.

Spesielt Hebe's Adventure og Hebe in the Cold Area er meget gode, og kan funke bra å covre.

Mitt andre forslag er mitt livs beste spillmusikk-minne; Journey to Silius fra samme konsoll. Ble aldri helt godvenn med spillet da det er helt vanvittig vanskelig, så kom vel aldri forbi level 3 tror jeg. Må prøve igjen :P Uansett, en cover av theme-låta, eller en medley med flere stage-låter inkorporert hadde vært grisetøft. Husker fortsatt når jeg som seks-åring startet det og theme-låta dro i gang. Blown away, tøffeste musikken som fantes!

 

Pretty please? :wub:

Endret av Duckling
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

her dukker det opp mange gode forslag og minner.

Uforia er en av de titlene jeg jakter etter i samlingen, dagens pris bremser det en del, men soundtracket er knallbra (i likhet med imponerende mange andre fra NES-katalogen).

journey to silius, DET må jeg plukke opp en dag igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.