Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Straymond's gaming-covers


Straymond

Anbefalte innlegg

Når skal du sette musikk til diktene til Skoggy da?

Er det i det hele tatt mulig? Jeg må evt ta opp at jeg gagge-banker kjerringa, mens jeg skriker og hyler, med no heismusikk i bakgrunnen. Kan ikke tenke meg at noe annet kan passe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tøft Stray :)

Hva med boss theme ?

er ikke fremmed for å sjekke ut det litt! lasta ned soundtracket til FFVII nå nylig og hadde helt glemt hvor mye snadder det var der.

ellers går det mye i Little Nemo - Dream Master og Chip'n Dale om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

så sannelig fikk jeg kludra ned en ny cover.

denne gangen er det en av mine beste spilleopplevelser de siste par årene som knekkes over en DAW og skjendes der bak; Shovel Knight, et "new retro" spill, som fanger 8-bits sidescroller på en FANTASTISK måte, og med et soundtrack som er likedan.

håper den faller i smak og all feedback settes selvsagt pris på :)

Ps: hør, cf! Jeg har tilogmed prøvd å skru litt bass så den høres i lydbildet. Lover!

 

Endret av Straymond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra, sprettent og tight spilling, må jeg si. Imponert, som vanlig. Du er dyktig.
Faktisk så mye diskant at jeg synes det var bra i det frekvensspekteret, men jeg hører så dårlig etter hvert at jeg ikke er noen målestokk når det gjelder det,
Fin basstromme med god punch, og ikke slapp romling. Har handlet ny sub som spiller strammere enn den forrige.
Bassen høres den også, men bortsett fra det lille solopartiet kunne du faktisk etter min smak smekket til med bittelitt mer.

Her kommer jo smak og behag inn i bildet, og jeg sitter jo ikke på fasiten. Bassen er godt definert, og har plass i lydbildet, altså ikke noe pumping og tøys på mitt utstyr. Ikke dumt. Romlete bass er ikke noe stas.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Straymond skrev:

så sannelig fikk jeg kludra ned en ny cover.

denne gangen er det en av mine beste spilleopplevelser de siste par årene som knekkes over en DAW og skjendes der bak; Shovel Knight, et "new retro" spill, som fanger 8-bits sidescroller på en FANTASTISK måte, og med et soundtrack som er likedan.

håper den faller i smak og all feedback settes selvsagt pris på :)

Ps: hør, cf! Jeg har tilogmed prøvd å skru litt bass så den høres i lydbildet. Lover!

 

Huhei, favorittlåta mi fra fjorårets favoritt-soundtrack!

Veldig kul versjon, selv om jeg synes den går litt på bekostning av den fantastiske originalmelodien (men så kan jeg jo bare høre på originalen i tillegg og få i pose og sekk). 

Også veldig gøy å høre hvordan produksjonen blir bedre og bedre for hver cover du gjør. 

Endret av stromstans
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, CastorFiber skrev:

Veldig bra, sprettent og tight spilling, må jeg si. Imponert, som vanlig. Du er dyktig.
Faktisk så mye diskant at jeg synes det var bra i det frekvensspekteret, men jeg hører så dårlig etter hvert at jeg ikke er noen målestokk når det gjelder det,
Fin basstromme med god punch, og ikke slapp romling. Har handlet ny sub som spiller strammere enn den forrige.
Bassen høres den også, men bortsett fra det lille solopartiet kunne du faktisk etter min smak smekket til med bittelitt mer.

Her kommer jo smak og behag inn i bildet, og jeg sitter jo ikke på fasiten. Bassen er godt definert, og har plass i lydbildet, altså ikke noe pumping og tøys på mitt utstyr. Ikke dumt. Romlete bass er ikke noe stas.

Som vanlig så leverer du en både rørende, kontruktiv og givende feedback. Tusen takk :)

når det kommer til  bass, så forstår jeg mer og mer hvor komplekst og følsomt dette instrumentet er når det kommer til å passe inn i en "band"-sammenheng. Men jeg trives med å leke meg med den :) 

takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.