Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøp av transformator fra USA


Anbefalte innlegg

eg har som sagt en transformator no også, Overseas Electronics Step Up Power Adaptor ST-100, regner med at det e 100W. Men det e veldig støy i forsterkeren min, hadde det problemet vært løst om eg hadde kjøpt en med høyere Watt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susing kommer vel ikke fra jordstøy. Jordstøyen ligger vel rundt 50hz (hvis så lavt?) og høres som brumming. Husker min laget slik en mørk brummelyd før jeg fant jordet uttak til den.

Når suser det? Når du ikke tar på strengene/stolen? I så fall kan det hende du må frem med loddebolten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg tror problemet ligger i kabelen til gitaren, den e litt deformert ved enden ser eg. Men bestiller likevel en jordet strømadapter, den sitter mye bedre fast i veggen enn den transformatoren eg har no, det e egentlig usa standard uttak på den, det følger bare med en løs dings som man tar på enden, slik at den passer norsk strømuttak, men den detter av og til av. Det høres VELDIG godt når den gjør det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg tror problemet ligger i kabelen til gitaren' date=' den e litt deformert ved enden ser eg. Men bestiller likevel en jordet strømadapter, den sitter mye bedre fast i veggen enn den transformatoren eg har no, det e egentlig usa standard uttak på den, det følger bare med en løs dings som man tar på enden, slik at den passer norsk strømuttak, men den detter av og til av. Det høres VELDIG godt når den gjør det...[/quote']

Hvor får du tak i denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.