Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Magnus O

Anbefalte innlegg

Hejsan alla,

Vill som oförskämd svensk bara göra lite reklam för Ibanez Guitar Fest i Göteborg (Sverige) den 1 november.

Kommer att bli en helt grym dag, världens coolaste basist, två absoluta monster gitarrister och en snubbe från Björnligan :D
Inget pris för att gissa vem som är vad.
Officiell text.
Ibanez Guitar Festival
Ibanez firar 50 år på svensk mark med en "once in a lifetime" festival. Andy Timmons (USA), Gary Willis (USA), Martin Miller (GER) och Magnus Olsson (SWE) bjuder på en helkväll med massor av gitarr- och basspel i absolut världsklass! Fredrik Thordendal, Meshuggah, visar upp delar av sin unika gitarrsamling med Vintage Ibanez samt instrument som varit med att skapa bandets unika sound och spelstil. Tag chansen att klämma på Andy Timmons signatur gitarrer och Gary Willis signatur basar och till en fantastik gitarrkväll.
Biljetter till Ibanez Guitar Festival köpes på ticnet.se.
Arrangeras av Crafton Musik AB, svensk distributör av Ibanez sedan starten 1965!
ibanez_festival_2015_zpsqqznjdrz.jpg
Biljetter finns här.
Information finns här.
Finns inte en enda vettig ursäkt att INTE gå så länge man inte bor långt upp i nord Norge :-)
/Magnus
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, Magnus! Skal se hva jeg får til! :)

Du får ta en tur over grensen også, så vi slipper å reise så langt. ;)

Jag kommer gärna till Norge när som helst.

Pinsamt att säga det men förutom att hämta min tjej på en flygplats utanför Oslo för någon månad sen har jag aldrig ens varit i ert vackra land.

Det är ju snudd på förbjudet, tycker jag.

/Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fristende! Magnus er en grei kar, spiller japansk...

Langt å kjøre, men om andre skal, kanskje det er mulig å samkjøre fra Oslo?

Tack!

Så långt är det väl ändå inte, inte från Oslo i alla fall (fast du bor väl långt åt helvete upp i norr, va?).

Vore trevligt om du kom, min vän.

/Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Generella speltider, om någon tänker komma över, är.

16:00 - Jag (Magnus)

17:15 - Martin

18:45 - Gary

20:15 - Andy

De av er från vårt kära grannland som vill komma över och inte redan köpt biljetter.

Skicka mig ett PM här på sidan så ger jag er en kod som gör att biljetterna blir markant billigare.

Mvh

Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hejsan grannar,

Nu har festivalen varit och allt gick kanon. Andy spelade verkligen som den gud han är.

Jag håller på att posta upp lite korta filmklipp, och bilder, över på Ibanez svenska sida. Men jag tänkte jag försöker posta dem här också.

Först är två videos från sound check, en med Andy och en med mig.

Fattar inte hur man får in en video här så jag får länka till youtube.

Jag

Andy

https://youtu.be/Rwf5GCDM64g

/Magnus

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.