Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarist leter etter band/noen å spille med hehe


Lassee

Anbefalte innlegg

Hei, mitt navn er Lasse og jeg flyttet ned til Oslo et par måneder siden. Jeg leter etter noen å spille rock og finmusikk, og ikke minst eksperimentere med, og med noen som har et åpent sinn for musikk. Jeg har spilt konsekvent i to tre år og dytter stadig tempoen på øving for holde opp med gitaren, og jeg startet å spille når jeg var 15 år og har vært av og på gitaren, men det er ikke slik lengre. Jeg spiller mest rytmisk, både akustisk og elektrisk, men har bare den elektriske gitaren min her i Oslo. intuisjonen for harmonien min til fart på gitaren for enkeltnoter er enda ikke fullstendig på plass, men det kommer seg vel med tiden! Som erfaring har jeg spilt i et band tidligere da jeg var 16 år i skoleband som trommis, og annet enn det har jeg jammet med venner, og jeg spiller egentlig mest egne melodier i farten til underholdning for andre... men kan også noen kjente låter selvfølgelig...

Håper på svar og positive tilbake meldinger!

Mvh Lasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Halla Lasse! Vi ser etter en rytmisk gitarist som kan spille både akustisk og elektrisk, er du blitt kapret av et band enda eller er du interessert i å prøve deg med et punkrock band fra Sandvika? ;)

Med vennlig hilsen, Niklas James

(Mitt direkte nummer hvis du er interessert forresten er 41 46 75 13) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.