Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hei!


Eirico

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har øvet litt slapt i det siste, henger litt etter :( og jeg lurte på om noen kunne sette opp ett øvnings oppsett for meg

F.eks oppvarmning 10-20 min, skalaer 30-50 min, fri øvning 1t, lekser fra bass lærer.

Jeg leste denne topicen og lurer på akkuratt det samme som han bare angående bass :)

http://forum.gitarnorge.no/viewtopic.php?t...hlight=metronom

Noen som kan?

Mvh,

Eirik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

Jeg har øvet litt slapt i det siste' date=' henger litt etter :( og jeg lurte på om noen kunne sette opp ett øvnings oppsett for meg

F.eks oppvarmning 10-20 min, skalaer 30-50 min, fri øvning 1t, lekser fra bass lærer.

Jeg leste denne topicen og lurer på akkuratt det samme som han bare angående bass :)

http://forum.gitarnorge.no/viewtopic.php?t...hlight=metronom

Noen som kan?

Mvh,

Eirik :)

Oppvarming?? Skalaer??

Det er bare idiotisk å gjøre det sånn mener jeg da! Du burde heller bare spille låter du hører på.. Spill i noen timer HVER dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har øvet litt slapt i det siste' date=' henger litt etter :( og jeg lurte på om noen kunne sette opp ett øvnings oppsett for meg

F.eks oppvarmning 10-20 min, skalaer 30-50 min, fri øvning 1t, lekser fra bass lærer.

Jeg leste denne topicen og lurer på akkuratt det samme som han bare angående bass :)

http://forum.gitarnorge.no/viewtopic.php?t...hlight=metronom

Noen som kan?

Mvh,

Eirik :)

Oppvarming?? Skalaer??

Det er bare idiotisk å gjøre det sånn mener jeg da! Du burde heller bare spille låter du hører på.. Spill i noen timer HVER dag!

haha! Du er en av de som faktisk mener at teori og slikt er bortkastet!? Hvis du spiller etter bare låter hver dag, kan du bli meget stø, men aldri særlig teknisk god. Det er mange som da har vansker for å forstå sammenhengen i det de spiller også! Hvorfor alt går sammen og slikt. Der for lærer man skalaene!

Hvis du ikke varmer opp kan du raskt oppnå sennestrekk! Du presterer ikke topp før du er varm heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har øvet litt slapt i det siste' date=' henger litt etter :( og jeg lurte på om noen kunne sette opp ett øvnings oppsett for meg

F.eks oppvarmning 10-20 min, skalaer 30-50 min, fri øvning 1t, lekser fra bass lærer.

Jeg leste denne topicen og lurer på akkuratt det samme som han bare angående bass :)

http://forum.gitarnorge.no/viewtopic.php?t...hlight=metronom

Noen som kan?

Mvh,

Eirik :)

Oppvarming?? Skalaer??

Det er bare idiotisk å gjøre det sånn mener jeg da! Du burde heller bare spille låter du hører på.. Spill i noen timer HVER dag!

HAHAHA:...Det var den beste i dette innlegget hittil..

Er du helt på jorde eller..Enkelte trenger å få bena platet til jorden men du skulle hatt hodet først..

Selvsakt er det ikke idiotisk som du sier å øve skalaer osv..

bare prøv å øv litt på det du så skal du se at det ikke er bare tull..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skalaer er bare idiotisk!!!!!!!

For det første, er det DRITKJEDELIG å sitte og spille skalaer opp og ned hele tida! Det er mye kulere å sitte å spille noe man liker å spille... Hvis noen vil bli teknisk flinke, burde dere se på bassisten i Bruce Springsteen & The E Street Band, Garry Tallent. Han er jævlig god teknisk og resten av spillinga!

Det er mye bedre å kunne låter enn skalaer inn og ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skalaer er bare idiotisk!!!!!!!

For det første' date=' er det DRITKJEDELIG å sitte og spille skalaer opp og ned hele tida! Det er mye kulere å sitte å spille noe man liker å spille... Hvis noen vil bli teknisk flinke, burde dere se på bassisten i Bruce Springsteen & The E Street Band, Garry Tallent. Han er jævlig god teknisk og resten av spillinga!

Det er mye bedre å kunne låter enn skalaer inn og ut![/quote']

DU er idiotisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.